annkan pysslar på

Alla inlägg under juli 2009

Av annkan - 31 juli 2009 17:03

Ja, nu har hela juli passerat. Kan inte förstå hur fort det har gått!

Har en stilla förhoppning att augusti bjuder på mycket sol och värme.

 

Egentligen vill jag så gärna pyssla. Fast jag drar mig från att sätta mig vid pysselbordet, bara för att det SÅ mycket behöver en upprensning.

D v s- jag måste städa undan, innan jag kan göra nåt mer.

Hmm, alltså blir det snart till att kavla upp ärmarna. :-D


Snart dags för middagstillagning i vårt hem, men först ska jag visa ett kort som jag gjorde i juni till en tjej som tog studenten. 

Bättre sent än aldrig. ;-)


Blomman har jag ritat upp och klippt till själv, likaså bladen.

Texten på framsidan är Rub-Ons.

Nedtill visas insidan av kortet.


 

Av annkan - 30 juli 2009 16:57

WOW- den här är rolig också!!

Vilken härlig candy hon bjussar på!

Finns att skåda på YouTube också. (Gå in via hennes blogg).




Av annkan - 30 juli 2009 16:21

Här ramlade jag över en rolig blogcandy.

Slutar 7 september. 


Kika gärna in, för det finns mycket trevligt där. :-)
Av annkan - 29 juli 2009 23:02

Tänkte det kunde vara kul att prova på att ha en omröstning, när nu verktyget finns. 


Så- snälla, rara- klicka gärna i min lilla omröstning uppe till höger så jag får veta vem just DU är som läser här inne. Tack på förhand! :-)

 


Av annkan - 29 juli 2009 15:19

Var det inte så han sa, Kurt Olsson..? "Fådda blommor".


I alla fall är det här de blommorna som jag vann från House of Inspiration för ett tag sen. Visst är de fina!?!! :-)

Tack snälla Jessica för det!


Hmm, "råkade" lägga en beställning där för ett par dagar sen- så jag väntar minsann på mer trevlig post därifrån. 


Annars så kan man här idag glädjas åt solens återkomst. Inte en dag för tidigt, tycker jag!


Därför tänker jag- just precis i detta nu- gå ut i nämnda sol och njuta. :-)

 


Av annkan - 27 juli 2009 23:06

Wow!!

Kika in hos den här tjejen- Camilla heter hon- och spana in hennes roliga blogcandy!

 

DET vill jag vinna! :-)

Slutar i morgon- 28 juli.

Av annkan - 27 juli 2009 21:29

Tja, vad ska man säga..? Regnet fortsätter ösa ner. Faktiskt så syntes en ljusning i morse, då solen lyste på oss för första gången på ungefär en vecka. Glad blev jag! Fast det där gick ju fort över- då det blev eftermiddag tyckte regnet att nu hade solen lyst färdigt...eller nåt. ;-)


Nåja, en massa ärenden har avklarats istället. Sånt som matinköp och betalning av räkningar. Och det känns ju skönt i alla fall. :-)


Igår kom vi hem efter en liten helgtripp- där bl a trevligt sällskap, god mat och tipsrunda stod på dagordningen. Och sen blev det kortspel till sena natta. Var lite mör igår kväll då vi kom hem. Det är ju dock gott att sova i sin egna säng efter en natt på madrass. ;-)


Visar idag ett kort från i våras. De två nedersta är insidan. Det undre med en blå "strip" med plats för en födelsedagspeng.



Av annkan - 27 juli 2009 18:14

Fann ännu en blogcandy- den här gången hos Inkido, som firar att de är igång igen efter semestern. :-)

Klart man vill vara med på en sån!


Gå in och kommentera i inlägget och länka i din blogg, så är du också med på utlottningen. Men gör det senast den 5 augusti.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards