annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Ett litet livstecken, med ett kort jag fått

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!


Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.


Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag är en sån som älskar sommaren och tycker det är lite jobbigt när det blir mörkt och kallt. Så egentligen borde man väl bo på betydligt varmare breddgrader. ;-)

Fast mysigt är det ju såklart att gosa in sig i en filt med en god bok- eller varför inte sätta sig vid pysselbordet?! Hoppas på mycket ork och inspiration till pyssel i höst och vinter!


Det här fina bok-kortet fick jag på min födelsedag i sommar- av goa, duktiga Lilla PysselInger.




Kortet öppnat... 

  Inuti "asken" till höger fanns fullt med mumsiga kolor (som sedan länge är uppätna såklart. ;-)).



Och baksidan.

 



Och så ett par bilder till på detta ljuvliga kort.

Kortets rygg....

    ...och en jättefin tag, som låg inuti.



 Baksidan på tagen.



Ett otroligt vackert kort, som jag blev SÅ glad över! TACK snälla, söta Inger för detta!♥


Är faktiskt ganska sugen på att köpa dessa superfina papper, som jag inte unnat mig än- trots att de inte är nya. Det är från Maja Designs serie Ska vi ta en fika?

Men jag har så otroligt mycket papper redan- att jag har liiiite svårt att se att jag "behöver" fler. ;-)


På tal om "fika"- så väntar jag besök alldeles snart, så det är nog dags att lämna datorn nu och göra lite annat.


Ha en fin lördagkväll! Det tänker jag ha.  :-)

 
 
onkis

onkis

20 augusti 2011 22:05

Kan tänka mig att du blev glad när du fick den underbara bokboxen.

http://www.onkis.webblogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

22 augusti 2011 10:33

Hej på dig min vän:)

Å VAD DU ÄR SÖT OCH GULLIG:) Stort TACK för alla underbara bilder och ord om presenten som du fick av mig:) Men du ska veta att du var mycket väl värd den:)

Det går lite upp och ned för oss alla och i bland så har vi annat att prioritera en pyssel och bloggen och det måste vara okej:)
Man hör av sig när man har tid, lust, ork och möjlighet:)

Hoppas det går bra för dig att ha börjat arbeta igen! Vet att min kära sambo tyckte det var jobbigt och tungt speciellt första veckan efter semestern!

Jag är super nöjd och glad med all hjälp som jag får av min kära underbara dotter med min blogg:) Hon är så himla duktig tycker jag:)

Tusen tack för alla dina rader hos mig om min ”Tutorial” det uppskattas mycket ska du veta:)
Lycka till med din ask:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka och ha det bäst:) Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)






http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

26 augusti 2011 11:01

Hej på dig:)
Det är fredag i dag och ville tassa in och önska dig en riktig trevlig fredag och helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

28 augusti 2011 12:53

Himla snyggt bok kort :)
Vad gulligt av henne :)

Hoppas allt är fint med dig.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Gurkiss

Gurkiss

8 september 2011 07:43

Hur är allt med dig?
Hoppas att förkylningen har gett med sig.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Ellis

Ellis

20 september 2011 20:14

Hej!
Vilket underbart kort du fick av Inger! =) Hon gör så fina saker, måste testa att göra ett bokkort också! =)
När fyllde du år?
Kram Elenor

http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Av annkan - 25 juli 2011 19:31

Hittade ett kort från förra året som jag tror att jag inte har visat. Därför kommer det här. Mönstrat papper från Maja Design, från serien Crea Diem. Dessa ljuvliga papper kan du bl a hitta här.   Stämpeln med flickan kommer från Magnolia- o...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards