annkan pysslar på

Alla inlägg under maj 2011

Av annkan - 29 maj 2011 13:05

Hej på er!

Nu var det längesen jag uppdaterade. Har tagit det lugnt med datorn en period och fokuserat på annat. Dock så har jag skapat en del- inte så mycket, men ändå.


Idag är det Mors Dag- och jag har inga ungdomar hemma. Sen ska jag åka bort i eftermiddag, så jag hinner inte heller träffa dottern, som kommer hem senare ikväll. Fast jag tänker minsann unna mig lite tårta ändå. ;-)


Hos Pojjo pågår nu en tävling som går ut på att kommentera mycket under en period- och så kunde man, om man ville, skapa ett stafflikort för att öka vinstchanserna. Det har jag gjort- och det blev ett grattiskort.


Papper från s. e. i- Black Orchid/ Villa Marigot, samt Kaisercraft- Little Miss/Pretty.



Lite närbilder.

Körsbärsblommor och tårtpapper. Stämplad fjäril, textstämpel, samt rubons-siffror.


 


Så- nu ska jag gå och äta tårta. Mums!

Ha en fortsatt fin Mors Dag alla mammor! :-)

Av annkan - 7 maj 2011 15:47

Duktiga Ztina har en härlig blogcandy i sin blogg, som slutar i morgon söndag.


Se bara vilka godsaker hon lottar ut!



AVSLUTAD!

 

Av annkan - 3 maj 2011 18:08

Vad kul det var att komma hem från jobbet idag och slå igång datorn- lite trött sådär... och få se att jag fått en Award av rara Pojjo!


 


Det är nu meningen att man ska berätta 8 saker om sig själv som ens bloggläsare kanske inte visste.

Här kommer då min lilla lista:


Jag

1 har man och två barn

2 tycker mycket om grillad mat

3 har mer pysselsaker än jag förmodligen kommer att hinna använda- inte minst stämplar (men vill ändå ofta köpa nytt)

4 löser hemskt gärna korsord

5 tycker om att koppla av med en god bok innan jag somnar- gärna deckare

6 tycker om att sjunga och spela- amatörmässig- gitarr

7 gillar att doodla

8 älskar musik- men har gärna tyst omkring mig hemma ett tag efter att jag kommit hem från jobbet



Så, nu vill jag skicka denna vidare till följande personer:


Eva/Eviebee

Camilla/Kamillas krypin på nätet

Maja/Eyovine/Min lilla scrapvärld

Therese/Tesa pysslar

Lilo/Lilos scrapblogg/ Mollys Scrapbooking

Vibeke/ Scrapping og skrytebilder

Ztina/ztinas pysselvrå

Gurkiss/ Gurkiss Scrappande

Ellis/ Ellis pyssel och ditt å datt

Lena/lena scrappar

Åsa/Asamias scrapblogg


Har faktiskt ingen aning om hur många man skulle skicka vidare denna till. Men för mig råkade det nu bli elva stycken. (Skulle säkert blivit fler, men vissa har fått den redan- och så finns det de som inte vill få dylika utmärkelser).


Och så blir jag förstås glad om du nu tar vägen förbi hos Pojjo -för att inte missa hennes inspirerande och otroligt vackra alster.  :-)

Av annkan - 1 maj 2011 18:11

Hittade en trevlig blogcandy hos Janiel!




DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


 

Allt detta fina kan man vinna! Slutar 5 maj'11.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards