annkan pysslar på

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av annkan - 23 juli 2009 21:13

Så var det torsdag- och efter en skön bastu sätter jag mig vid datorn.


Idag har det mest regnat ute, så det har blivit en massa pyssel inomhus för mig. Har haft trevligt besök på eftermiddan. Sen så har jag suttit vid pysselbordet, samt sorterat tvätt och slängt en massa gamla tidningar- som av nån outgrundlig anledning parkerat sig på golvet vid min säng. ;-)

 

Gissa vilket av ovanstående som jag fann mest njutbart- ja, förutom bastun då..?!? (Att besöket var trevligt har jag ju redan konstaterat. ;-))


Tänker faktiskt sätta mig och pyssla igen om bara en liten stund.

Så lätt bara att fastna vid datorn och en massa trevliga bloggar och övriga inspirationssidor.

 

Först ska jag bara visa ett kort som jag gjorde i vårvintras.


Så- marsch iväg till pysselbordet...

Märks det förresten att mottagaren av kortet är golfare...? ;-)


Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards