annkan pysslar på

Alla inlägg under mars 2011

Av annkan - 29 mars 2011 19:18

En mysig blogcandy hittade jag hos SasSa- en otroligt kreativ pysslare, som firar 110 000 besökare!


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


 

Se vad mycket fint hon erbjuder en glad vinnare!

Slutar 31 mars.

Av annkan - 27 mars 2011 18:38

Detta godis skulle man ju gärna vilja vinna!


Det är Rimna som bjuder på allt detta fina, till en lycklig vinnare.





DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!





 


Hennes blogcandy slutar 29 mars, kl 18.00

Av annkan - 27 mars 2011 18:08

Duktiga Maja/Eyovine firar 40 000 besökare- och där kan man nu vinna allt detta fina. Bl a ett par av hennes egengjorda, läckra blixtlåsblommor.





DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


 


Denna slutar 31 mars'11.

Av annkan - 25 mars 2011 17:13

Äääntligen fredag! SÅ skönt!!


Ikväll väntar Let's Dance-final på tv. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer. Ja, förutom middag snart då. Ska bli så skönt att bara vila. :-)


Här kommer ett kort till en 40-åring. Det är ett så kallat Z-kort.


Mönstrat papper från My Minds's Eye- Penny Lane. Blommor och bling, samt fjäril som du bl a kan hitta här, hos Pysseltokig.



Insidan.

Stämpel "Carpe Diem" från Reprint. Spellbinders-die, spetspapper, blommor,med mera.



Lite närbilder...


Har öst på ganska bra med Stickles på blommorna.


 



Och baksidan- där jag använt baksidan av mönsterpapperet från My Mind's Eye.

 

Blomma, utstansad med Magnolia Doohickeys-die. Turkos blomma under den, samt vit Krysantemum.


Nu- dags att inventera kylskåpet...


Ha en trevlig kväll!

Av annkan - 18 mars 2011 18:27

Hej igen.


Här kommer ett hörnbokmärke till, i samma stil som det förra.

Den här gången har jag valt lite andra papper- med söta små elefanter på. Har också haft ett annat mönstrat papper inuti bokmärket- och en liten blomma och blad, samt ett zick-zackband i turkos.


 


Så här ser baksidan ut.

 


Nu blir det bastu här- och sen väntar middag.

Ha en trevlig fredagkväll!

Av annkan - 18 mars 2011 12:07

Strax dags att kila iväg till jobbet, men vill först bara tala om att hos Magdas Scrapbooking har man nu en blogcandy som frestar åtminstone mig massor!

Bo Bunny's nya kollektion är ju bara för läcker!!!


 

Denna slutar 20 mars.


Vi kanske ses/hörs i helgen!

Av annkan - 16 mars 2011 20:02

I bloggen Made by Lena kan man nu vinna detta fina godis.


 

Mums!

Slutar idag, 16 mars.


Av annkan - 14 mars 2011 20:27

Måndag kväll- och jag tänker visa ett kort som jag gjorde för några veckor sedan till en man.


Har bl a använt mig av ett papper som jag har till salu här.


Övrigt- stämplar, chipboardstjärna, blomma från månadskit hos Mollys Scrapbooking, Washitejp från samma ställe, Tim Holtz Snaps (i vänsterkanten)- där har jag låtit brun floss löpa runt och in genom kortet. Skruvbrads, bårdstans, samt Stickles och Distress Ink.


 

Jag har embossat grattisstämpeln- som sitter på en utstansad oval från Spellbinders, samt haft på 3D-lack på ugglans ögon.


Insidan.

 

Närbild.

 

Baksida.

 


... Sen kom jag på att jag nog måste lägga till ett "Ho" på framsidan- det är ju trots allt en uggla där. ;-)

Stjärnan, som är självklistrande, var från början blå- innan jag hade Crackle Paint i färgen Vintage Photo på den. När jag sedan filade kanterna, så kom den blå färgen fram lite igen.


Det var allt för nu. Tack för titten. :-)

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards