annkan pysslar på

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av annkan - 24 juli 2009 18:52

Ja, hur ska man göra för att inte fastna vid datorn hela tiden..??

Ibland blir jag lite trött på mig själv. Försöker att inte sätta mig, men så är det nåt jag "ska bara kolla"- och så vips, har det gått hur länge som helst- igen, haha.;-)

Jaja, det är väl ett kärt bekymmer ändå. :-)

 

Nu ska jag snart sätta mig och pyssla igen.

Men kom på att jag inte visat insidan på ett tidigare visat kort.

Kommer ni ihåg det här..?

Framsidan först, igen, sedan båda insidorna och så baksidan.

 

Av annkan - 24 juli 2009 15:29

Japp, fredag it is...

Inte för att det är så lätt att hålla ordning på det där när man är ledig.

Sen är det ju faktiskt rätt skönt att man inte alls behöver hålla reda på det egentligen.

 

Det blir mest inomhusaktiviteter hos oss nu- förutom en och annan sväng till affären och brevlådan. Detta förstås p g a det eviga regnandet som verkar ha parkerat sig. Nåja, det heter väl inte fruntimmersveckan för intet. ;-)


Äsch, jag brukar faktiskt säga att jag är väl inte gjord av socker heller. Och - har man att göra hemma så spelar det väl mindre roll. Egentligen.

Fast visst är det trevligare med sol och värme. Och även om man vet att vi behöver regn, för då växer potatisen och allt det där... så kan man väl tycka att det finns en gräns för hur mycket det där som växer behöver. ;-)


Nu ska jag återvända till mitt skapande.

Hmm, egentligen så borde jag börja med att röja undan på pysselbordet, för snart hittar jag inte själva bordsytan. :-/



Ett kort som jag gjorde tidigare i vår/sommar till en släkting.


Ha en trevlig helg!


Ps. Jag blir jätteglad om du som läser skriver en rad eller två. :-)

 

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards