annkan pysslar på

Alla inlägg under juli 2009

Av annkan - 12 juli 2009 16:30

Semestern går vidare- och äntligen har vi fått lite sol igen.

Men framför allt lite varmare! Tycker inte att man ska behöva frysa på sommaren!!


Haft folk här i helgen- och det blir alltid lite tomt och tyst när de åkt.

Strax dags för middagstillagning. Idag blir det Chili Con Carne med mumsiga baguetter.

 


Här ett kort till en släkting på 18-årsdagen förra året. 

I mitten vänstra sidan av insidan, där jag häftat fast en ficka i vellum- med plats för en peng. 

Av annkan - 11 juli 2009 20:29

Här, hos heavenlycake, som firar två år som tårtbagare- eller säger man tårtmakare...?- kan du vinna 100 stycken kristyrblommor som hon tillverkat själv.

Söta, tycker jag! :-)


Tävlingen slutar 13 juli, vid midnatt. 


Gå gärna in och kika hos den tjejen- hon gör urfina tårtor och cupcakes!


Av annkan - 10 juli 2009 22:44

Hej svejs!


Idag har vi inte gjort så mycket- heller. Haha.

Varit på en liten shoppingrunda, med betoning på liten. ;-)


Här är ett kort till en 50-åring, vars kalas vi var på häromhelgen.

I mitten ser du insidan, sen en närbild på överdelen av insidan och sist baksidan.

Observera champagnebubblorna från glaset- som jag gjort av lite bling-bling.


Av annkan - 9 juli 2009 19:08

Det här har jag ju glömt att visa!

Ett examenskort från förra månaden, som jag gjorde till en mig närstående person. :-)

Av annkan - 9 juli 2009 16:28

Hej på dig.


En ny dag har övergått till afton- och jag bara mest njuter av semestern.

Fixat med ett kort idag. Dock har ej mottagaren fått detta, så jag kan inte visa det än.


Här är i alla fall ett kort från tidigare i år, där mottagaren behövde lite tröst.

Först framsidan, i mitten insidan vänster med en liten vers- och sist insidan höger med hälsningen.

Av annkan - 9 juli 2009 12:01

Titta gärna in hos den här tjejen.

Yoli heter hon- och hon gör fantastiska alster. Både som scrappare och smyckestillverkare- men även som konstnär. Imponerande, tycker jag!


Nu har hon i alla fall en blogcandy, där hon firar sin nya blogg och lottar ut allsköns pysselmaterial för scrapbooking och kortmakeri.Dessutom får vinnaren ett av hennes egentillverkade smycken.

Slutar 31 juli. 

Av annkan - 8 juli 2009 23:15

Här, hos Nettans Liv, kan du vinna en personligt designad almanacka, från just Personlig almanacka.

Gå gärna in och testa att göra din egen.


Ursöt!


Tävlingen slutar söndag 12 juli, kl 23.59

Av annkan - 8 juli 2009 18:10

Jag är med och tävlar om en valfri väggtext från VinylaHem hos Agnes.
Var med och tävla här du också!
Vinnaren utses genom lottning.
Tävlingen varar i 3 veckor och avslutas tisdagen den 14 juli klockan 23:00!

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards