annkan pysslar på

Alla inlägg under september 2009

Av annkan - 30 september 2009 18:18

Är inte helt hundra än... Mår mycket bättre än vad jag gjorde om helgen, men orken är inte vad den borde vara.

Därför blir det just inget pysslat. Utan jag slöar mest framför tv'n, eller läser på kvällarna.


Nu känner jag ändå att lusten till att pyssla börjar återvända. Frågan är bara när orken gör det. Flört



Här ett kort som har drygt 1 1/2 år på nacken. Alla namn är bortblurrade.

Siffrorna har jag lackat- och stämpeln är från Magnolia.




 



Trevlig kväll tillönskas dig som läser. 

 





Av annkan - 28 september 2009 22:11

  En sneakpeek på godiset.




DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!







Hos Being Barkeryd är det nu blogcandy- så titta gärna in hos henne.

Hon firar 15 555 besökare. En vinnare dras den 1 oktober.



Annars så är det förkylningstider nu- även här.

Helgen tillbringades mest i viloläge för min del.

Är inte direkt snuvig, men en ond hals och lite feber har hållit mig i total stillhet.

Och jag som hade tänkt putsa fönster! Hm, det får dröja några dagar till, känner jag.

Har orkat jobba idag åtminstone. Vilan gjorde nog susen. Glad

Men, som sagt, orkar inte göra någon nytta- eller nåt nöje heller för den delen- här hemma.


Dags för sängen nu.

God natt.






Av annkan - 26 september 2009 00:31

 



Hos Prickiform har man en rolig blogcandy nu.

Prenumerera på deras blogg- och kolla in vad du kan vinna.


Dragning sker torsdag den 1 oktober.

Av annkan - 24 september 2009 12:46

 


Duktiga Essmo har också blogcandy.

Denna slutar 11 oktober, på hennes födelsedag.


Ta gärna en titt hos denna duktiga scrappare- hon gör ljuvliga alster ,

de flesta med mååånga, fina blommor på.

Av annkan - 24 september 2009 12:27












 



Hos Hanne/Papirdilla kan man nu delta i en blogcandy.

Avslutas den 3 oktober.


Mycket fint att titta på där inne. Glad

Av annkan - 23 september 2009 10:56

Ett kort till någon som fått en son.

Lammet är en BossKut-die.



Här ligger kortet i cellofan, därför blänker det möjligen en smula.






 

 

 

Önskar dig en bra dag!


Av annkan - 21 september 2009 19:53

Jag har hunnit handla på mig lite nya pysselsaker även i höst.

Det verkar inte spela någon roll hur mycket grejer man har. Man behöver alltid något mer. Eller, behöver kanske är ett kraftigt ord i sammanhanget, men ni som scrappar/ gör kort vet vad jag pratar om, eller hur? Skrattande

Egentligen så skulle man väl kanske nöja sig med att inhandla förbrukningsmaterial. Och inte sjuttielva papper till. Flört

Men- det kommer ju hela tiden massor med nya saker som man bara "måste" ha!


Japp, så är det.

Och här kommer då en del av höstens shopping. Det kommer mera...





Lite samlade pysselsaker från höstens inköp  

Diverse papper, brads, blommor, cellofanpåsar, band, dubbelhäftande tejp (se där- förbrukningsvaror!), en stämpel och lace borders.









Närbild på lite av höstens inköp  

En närbild på mina nya lace borders- samt lite till shoppat; swirls, mera blommor och urfina notband.

Av annkan - 20 september 2009 18:46

Efter en dag i shoppingens tecken- igår- så har denna dag inneburit mer hemmasittande.

Eller, inte bara- för vi har cyklat också, maken och jag.


Nu tänker jag sätta mig och pyssla, men först ska jag visa ett par av mina bokmärken.

Dessa är inte (heller) alldeles jättenya, men ändå. Att banden ser lite tillknycklade ut, beror såklart på att de vid tillfället låg i scannern. Glad

På det högra bokmärket har jag doodlat loss lite.






 



En trevlig kväll tillönskas dig som hälsar på inne hos mig. Glad







Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards