annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Pysselshoppat i Norge!

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)



Först en träkista som jag tänkte altra.....

 

..... och inuti den fanns en mindre kista.

Kanske inte så mycket att se, men jag tyckte det var kul att det var två stycken. ;-)



Sen en stans och foam-siffror.... Såna går alltid åt.

 

Och så blompistiller- i rött och svart.


Vit väv - och band i fina färger. 

 


Till sist Rub-Ons med tema Jul i vintagestil.

 

Ja, det var en liten nätt shoppingrunda för mig. (Tro mig, det brukar kunna bli myycket mer. ;-)).



Idag fick jag brev från Altheas Mix med en beställning som jag gjorde häromdagen. Den var inte heller så stor. Men jag passade på när hon hade gratis frakt- och så fick jag rabatt också! (Trots att rean egentligen inte började förrän dagen efter). En sån butik återkommer man ju gärna till!

Överhuvud taget så har Mita i butiken otroligt fin service- och en sån snabb leverans att man häpnar!

Kika gärna in nu, då hon har både fraktfritt och alltså 30 % rabatt! Webshopen är väl värd ett besök.


Sen ser jag såklart fram emot månadens kit från Mollys Scrapbooking, som jag vet är på väg i detta nu! Där får man också den bästa tänkbara servicen- och svar på mail nästan på direkten av goa Lilo.

Kika gärna in på de vackra månadskiten- dessa rekommenderas varmt! I övrigt finns ju numera också en webbutik med massor av fina och användbara saker.


Väntar också på en beställning från PY Hobby- man kan ju undra vad som hände med mitt köpstopp som jag gett mig själv!?!  ;-)

De har också en mycket fin och välfylld butik med fin service.


Tro nu inte att jag på något sätt är sponsrade av ovanstående butiker. Jag bara vill nämna dem för att jag tycker om dem- så enkelt är det.  :-)


Nu är det, semester till trots, ändå läggdags för mig.

God natt.   

 
 
onkis

onkis

3 augusti 2011 08:16

Va spännande det ska bli och se vad du gör med allt fint du har köpt.
Jag fick också ett kuvert från Altheas igår :)
Näthandel är perfekt när man har det intresses vi har.
Ha en bra dag!

http://www.onkis.webblogg.se

 
Tesa/Therese

Tesa/Therese

4 augusti 2011 22:39

Härlig shopping:) Tack, jag mår bättre. Imorgon ska jag jobba tänkte jag.
Tack för din omtanke.
Stor kram
Tesa

http://www.tesapysslar.blogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

5 augusti 2011 14:24

Vad en massa fint du har shoppat :)
Shopping är alltid skoj dock tycker inte alltid plånboken likadant jag förstår inte varför *hehe*

Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Eva J

Eva J

5 augusti 2011 20:05

Wow vilken härlig shopping, och så roligt med lite nya grejer. Önskar dig en skön helg
kraaaaaaaaaam

http://www.eviebee.wordpress.com

 
Ellis

Ellis

8 augusti 2011 00:56

Fina saker du har shoppat, hittade en hel del fint på Panduros rea i Farsta och lite mer i Stockholm, ska fota det senare! =)
Hittade igen din mailadress, så hör av mig när det blir någon resa uppåt! =)
Ha en fin måndag!
Kram Elenor

http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Av annkan - 25 juli 2011 19:31

Hittade ett kort från förra året som jag tror att jag inte har visat. Därför kommer det här. Mönstrat papper från Maja Design, från serien Crea Diem. Dessa ljuvliga papper kan du bl a hitta här.   Stämpeln med flickan kommer från Magnolia- o...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards