annkan pysslar på

Alla inlägg under juni 2009

Av annkan - 30 juni 2009 23:26

Fann ett par kort som jag gjort tidigare. Ett under 2007 och ett förra året.


Nu är jag väldigt pysselsugen, men jag tror jag måste gå och lägga mig i stället. Det tar på att ha semester, haha.

(Åtminstone i denna värmebölja).



Av annkan - 30 juni 2009 16:55

Här kan man vinna detta roliga bloggodis!

Den pågår till 14 juli hos MiMa's Scrapbooking.


Det vore väl skoj att vinna det paketet..?!? :-)

(Åtminstone så tycker jag det).


Ja, det här skulle ju inte vara fel att vara med på:


"MiMa´s Scrapträff 5-6 september i Halmstad
Lördag: 10.00 - 24.00Söndag: 09.00 - 17.00
Var: Sannarpsgymnasiet i Halmstad.
Pris: 395kr
I priset ingår: Goddiebag till alla deltagare.

Lördag:
Förmiddagsfika: frallor samt Te/Kaffe.Lunch: Kassler och potatissallad, sallad och flera goda såser. Bröd och smör. Eftermiddagsfika: Hembakade kakor/kladdkakor/sockerkakor, samt Te/KaffeMiddag: En stor tacobuffé med mängder av såser, grönsakor och tillbehör samt om så önskas öl/vin till maten. Nattmat: Finns till de som önskar.

Söndag:
Förmiddagsfika: frallor samt Te/Kaffe.Lunch: Kycklingsallad med tillbehör och såser. Bröd och smör. Eftermiddagsfika: Hembakade kakor/kladdkakor/sockerkakor, samt Te/Kaffe
I priset ingår även dricka, kaffe/te, frukt och godis under hela båda dagarna.
Vegetariska alternativ/allergier skriv detta på din anmälan så löser vi det.

Helgen kommer vara fylld av tävlingar, designteamet håller kurser(ingår också i priset) och mängder av demonstrationer

För alla er som anmält och betalt i tid lottar vi ut en Quickutz EPIC.
Vinnaren presenteras på scrapträffen och erhåller där vinsten. Vinnaren presenteras även i bloggen den 5 sep.

Missa inte denna helg!!!
Anmäl dig till:mailto:info@mimasscrapbooking.se eller ring 035-230 15 55
Anmälan är bindande
Betalning sker senast den 1 augusti till bankgiro 317-3481

Välkommen "
Av annkan - 30 juni 2009 16:43

Värmen fortsätter- inte klokt egentligen!

Men jag njuter så mycket det bara går.

Inne på min andra semesterdag, så egentligen kan man inte ha det bättre. :-)


Dock tagit till flykten ner i källaren nu, för att svalka mig lite.




Här är ett kort på en beställning jag fick förra året till ett brudpar.

Återigen kom de vackra papperen från The Luxury Stack till användning. (Dock ej på sista bilden, den med hälsningen).

Av annkan - 29 juni 2009 15:30

Gjorde för några veckor sen en läsdagbok, där jag kan skriva in de böcker jag läst. Så himla lätt att glömma bort vad man läst annars.

 

 














Annars då? Jotack, avnjuter just nu första dagen av min lååånga semester- så sämre kunde man må. ;-)

Har haft besök av min pysselvän på orten, dock blev inget pysslat. Men det var trevligt  ändå. :-) ;-)

Av annkan - 28 juni 2009 23:11

Här finner du Motivets blogcandy, som slutar 4 juli.

Jag säger bara WOW!!! Vilket godis! Och vilka stämplar!!!






Jisses, så många blogcandys jag hittar hela tiden!

Men så brukar också min pysselvän på orten och jag säga att scrappare är ett generöst folk. :-)

Vänta bara tills jag fått typ 20 000 besökare- då ni. :-D

Njäe, kanske behöver jag inte dröja så länge- men att jag ska ha en (eller fler) bestämde jag låångt innan jag ens kommit till skott med den här bloggen.

Så det så.


God natt.

Av annkan - 28 juni 2009 22:00

Värst vad jag visar kort då- och inga lo's.

Det beror på att jag tycker det är svårt att fota dem så att de blir bra.

Klarar inte att scanna dem heller (som jag gör med korten), så...tills jag har klurat ut ett bra sätt får det räcka med kort.


Här är ett par grattiskort, ännu ej avsända, ett från i fjol och ett från i år.

Det rosa papperet som jag använt på det övre kortet är från The Luxury Stack. Och det känns verkligen lyxigt, då det är kraftigt papper med en skimrande yta. Ett köp från USA som jag inte ångrar. Rekommenderas varmt!

Av annkan - 28 juni 2009 14:36

SÅ skönt att sommarvärmen fortsätter!

Visst, det blir lite för hett ibland- men jag vägrar klaga, för jag tycker mycket om det! :-D

Det är ju bara att gå in om/när det blir alltför varmt.

Dessutom så har det börjat blåsa lite, så då är det ju inte outhärdligt heller.


Innan jag går ut och hänger tvätt, tänkte jag visa ett kort som jag gjorde i januari i år. Detta gavs bort till en 20-årig kille, som jag känt ända sen han föddes. Det är bara att inse- åren går superfort!

Det mönstrade papperet som du ser både på utsidan och inuti kortet är från The Luxury Stack från DCWV.(Die Cuts With A View).


Dagens visdomsord: Glöm inte att fånga dagen! :-)



Nedtill ser du kortets insida, dels den vänstra sidan- och så den högra med hälsningar från oss. 

Av annkan - 28 juni 2009 00:17

Här kan du hitta ett väldigt mumsigt bloggodis.

Vinnaren presenteras den 4 juli.

Jag SA ju att de är trevliga  i det där huset! :-D  ;-)




 

Här pysslas för fullt i sommarvärmen.Fortfarande, vid midnatt, är det en himlans massa plusgrader. *gött*

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards