annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Det här vann jag hos Mima's Scrapbooking...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00

Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem...

Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!



Jag blev särskilt förtjust i den stora nyckeln... Så  himla fin!



Ojoj, vad man vänder på dygnet när man är ledig. Eller i alla fall gör jag det. Tycker det är så mysigt att sitta och kolla på film på kvällarna -och kanske, som ikväll, sitta och pyssla samtidigt. Det blir ju paus då och då när man ser de där filmerna... ;-) Nåt som kan vara rätt irriterande förstås. Men just när jag håller på med nåt alster samtidigt så gör det liksom inte så mycket. :-D


Nu är jag i alla fall trött- så nu ska jag krypa ner i sängen med min sommardeckare. (Har påbörjat denna semesters andra bok för ett par dagar sen).


Hoppas kunna visa något nytt under helgen.

Ha det gott!




 
 
onkis

onkis

5 augusti 2011 05:34

Jag gillar charma,dom är såå användbara.
Grattis till vinsten!

http://www.onkis.webblogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

5 augusti 2011 14:22

Vad skoj att vinna :)
Jätte fin vinst *nickar*

Ja visst vänder man på dygnet när man är ledig *hehe*

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
pojjo

pojjo

6 augusti 2011 00:36

Hihi jippie så kul med vinst :D

KVACK KVACK :D

http://pojjos.blogg.se

 
Anneli

Anneli

7 augusti 2011 18:52

GRATTIS och så mycket fint du vann.

Vilken kanon vinst :-))
Tack för din fina ord inne på min blogg... de värmer!!

Kram och ha en fortsatt fin helg!
Anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

 
pojjo

pojjo

8 augusti 2011 02:08

*kvack* hih i

http://pojjos.blogg.se

 
Tesa/Therese

Tesa/Therese

10 augusti 2011 21:25

Grattis till vinsten! Ja, nyckeln var ju jättefin:)
Kram Tesa

http://www.tesapysslar.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

16 augusti 2011 15:13

Hej på dig vännen:)

ETT JÄTTESTORT GRATTIS till vinsten så himla kul och är så glad för din skuld:)

Tusen tack snälla gulliga du för dina ord om min födelsedags ask till min son:) Det uppskattas mycket och gjorde mig jätteglad:)

Jag har haft 14 underbara mysiga dagar med min son, sonhustru och mitt kära underbar barnbarn:) Är så tacksam, nöjd och glad för dessa dagar tillsammans:)Har helt å hållit prioriterat med dom. Vet jo inte när vi ses och träffas igen nästa gång! Det blev riktigt tyst och tomt när dom åkte!!!

Har fått många underbara bilder som jag kan titta på och även minnen. Har haft det helt toppen med lilltjejen och resten av familjen:) Det har varit super mysigt

Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra:)

Nu ska jag titta runt här och se vad fint du har lagt ut här under tiden jag har varit borta. Vill jo inte missa något fint hos dig:)

Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

19 augusti 2011 11:12

STORT GRATTIS vännen till din super fina vinst:) Den är du verkligen värd:)
Så mycket snyggt du fick blir faktiskt avis på dig ha ha ha:)

Hoppas att du har det bra och mår bra !

Önskar dig en jättetrevlig helg och ha det bäst:)


Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Av annkan - 25 juli 2011 19:31

Hittade ett kort från förra året som jag tror att jag inte har visat. Därför kommer det här. Mönstrat papper från Maja Design, från serien Crea Diem. Dessa ljuvliga papper kan du bl a hitta här.   Stämpeln med flickan kommer från Magnolia- o...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards