annkan pysslar på

Alla inlägg under september 2010

Av annkan - 29 september 2010 22:02

Jamen, alltså... jag trillar ju över alla möjliga sorters blogcandys nu!


Kolla bara här hos Majamelon vad hon lottar ut.


*Mums*


 

Den här slutar 15 oktober.

Av annkan - 29 september 2010 21:33

Denna blogcandy hos Paper,Ink,Color! kan jag bara inte missa!


Se bara vad man kan vinna:


 


Denna tar slut, som synes, i morgon den 30/9.




Av annkan - 26 september 2010 01:02

Hej hopp!


Här kommer en mysig blogcandy, som man kan hitta hos Essmo. Riktigt fina saker där.   


  Slutar på hennes födelsedag- den 11 oktober.


Av annkan - 23 september 2010 19:48

Hoppsan- det hann visst bli höst innan det bidde ett blogginlägg igen.   

Nåja, den som väntar på nåt gott..... eller nåt.  


Förstår inte riktigt hur det gått till- men helt plötsligt känns det som om tiden inte räcker till. Eller vad då "helt plötsligt" förresten...?   Det är ju inte som att det var nyligen som jag uppdaterade flera gånger per vecka. Jaja- nog om det.


Här kommer ett kort som jag gjort tidigare. Ett typ av plånbokskort som jag själv ritat mallen till.

  Mönstrat papper från Bo Bunny.


Insidan uppvikt en gång.

 

Insidan helt uppvikt.

 


Närbild på den söta stämpeln.

   

Och så baksidan av kortet.

  Mönstrat papper från Prima. Självhäftande band/spets - och så blommor som jag haft mist på.


Tack för titten. Nu blir det Idol- och så lite kortpyssel på det. Jag har faktiskt börjat så smått med julkortstillverkning- det ni.   

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards