annkan pysslar på

Alla inlägg den 21 december 2010

Av annkan - 21 december 2010 22:13

Då julen närmar sig med stormsteg- och jag har ett gäng kort kvar, så passar jag på att visa ett par stycken till ikväll.


Det här är enkelkort, d v s ingen insida på dessa.


 

Den stora cirkeln är gjord med Spellbinders-die. Övrigt- spets, metallblomma, brad och stämpel från Inkido. Har blingat cirkeln med Stickles.


Och det andra enkelkortet.

  Underbara papperen från Maja Design, vintagebild från internet, Zig-Zagband, bling, stickles och god jul-stämpel. Det guldiga under cirklarna är Washitejp.


Nu ska jag göra det allra sista, på det absolut sista julkortet som jag kom på så här i elfte timmen att jag vill ge bort. ;-)

Av annkan - 21 december 2010 18:47

Nu är julgranen framplockad och ska få "stå till sig" lite, innan vi klär den. Nej, vi har inte en riktig- utan en fejkad. Det duger gott det med, för den är mycket verklighetstrogen.


Här kommer ett kort som kanske hittat hem till någon idag.

Tomten är färglagd med akvarellpennor och vattenpensel. 



   


Dags nu för lite kvällskäk.

Vi hörs!

Av annkan - 21 december 2010 12:33

Vet inte om ni kommer ihåg det här.  Jag kom ju på att det måste bara till nåt mer på detta kort, så det inte skulle se så "naket" ut.


Här är resultatet.

    

Och insidan.

 


  

Även detta kort behövde få sig ett lyft, tyckte jag. Och då blev insidan så här.


 

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards