annkan pysslar på

Alla inlägg den 22 december 2010

Av annkan - 22 december 2010 19:18

Här kommer dagens skörd av julkort.

Det första med en Julstjärna/Poinsettia.


 

Mönstrat papper från Dovecraft- Jolly Happy Christmas.


På insidan ett ATC-kort med samma blomma- och en söt, liten Tilda.

Övrigt- metallblomma med brad, band, stämpel och utstansade kvistar från Martha Stewart- Punch Branch.


Och baksidan.


   



På nästa kort har jag använt mig av Spellbinders på framsidan, samt fina julpapperen från Maja Design.

 

Övrigt- stämpel, spets, brad, utstansad snöflinga och Stickles.


Insidan- med denna fina receptstämpel...

  ... samt sidenband, några Spellbinderscirklar igen- och mönstrat papper.


Och så baksidan...

 

... där spetsen kommer tillbaks- och Maja-papperet som jag vågat till med hjälp av bårdstans från Martha Stewart.


Jag tror att jag har julledigt nu... Kan hända att jag måste åka in en sväng i morgon, men mest troligt så är jag ledig fr o m nu- tills en bit in i januari. Känns inte helt fel, kan jag säga!   

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards