annkan pysslar på

Alla inlägg den 12 december 2010

Av annkan - 12 december 2010 19:58

Så har tredje advent kommit (och snart gått). Förutom lite julbak, har jag mest ägnat helgen åt att tillverka- ännu fler- julkort.


Här kommer ett som jag gjort tidigare, med årets julpapper från Maja Design.


 


  Papper till vänster från Basic Grey. Till höger Maja Design.  Serien heter Fröjdefull jul- och papperen är ljuvligt vackra, tycker jag.


Och så här ser baksidan ut.

 

Här är det papperet Cicci 4- som finns bl a hos Altheas Mix.

Som för övrigt har rea just nu, så ta gärna en titt inne hos henne. Där finns det mycket fint- och servicen är helt super! Blixtsnabb leverans varje gång jag beställt.  (Men rean slutar idag, så vill du rea-shoppa är det lite bråttom).


Dags att återgå till pysselbordet.

Hej svejs!

Av annkan - 12 december 2010 00:17

När lördagen gått över till söndag, passar jag på att visa ett julkort till.


 


Papper från s.e.i- Alpine Frost/Forest Floor, som har glitterdetaljer och är riktigt snyggt.  Stämpel- Sittande Alva, från Magnolia.

Julkulan/cirkeln hon sitter på är baksidan på det mönstrade papperet. Textstämpel från Inkido.

Övrigt- band, blommor och stickles.



Papper från Making Memories- Falala/Geometric.

Stämplar från Hobby och Hantverk (jo, nu har jag sett var den lilla tomten kommer ifrån), samt Reprint (textstämpeln till höger) och Magnolia.

Övrigt- blommor, bling och "snö" av den här typen.


 


Ja, och så en baksida med samma mönsterpapper som på framsidan- fast tvärtom så att säga.   


Nu är det dags att inta sängläge.

Trevlig tredje advent tillönskas dig som läser.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards