annkan pysslar på

Alla inlägg under juni 2011

Av annkan - 25 juni 2011 23:30

Tesa har en ny blogg- som heter Tesa T!psar!

Den tycker jag man ska spana in- för hon har de mest kluriga tips och väldigt bra tutorials!


Nu har hon dessutom en blogcandy, som jag precis höll på missa såg jag! Den slutar nu vid midnatt.




AVSLUTAD!



 


Om du hinner- ta gärna en lott på hennes godis! Men missa för allt i världen inte hennes toppenblogg!!

Av annkan - 25 juni 2011 20:46

Hej!

Så här lite i elfte timmen vill jag önska Glad Midsommar!

Det är ju trots allt Midsommardagen ett tag till. ;-)


Den här lilla midsommarstången har vi haft på bordet under helgen.  Den funkar ju alldeles ypperligt att flytta mellan altanen och köksbordet inomhus. Fast den börjar se lite sliten ut efter att ha hängt med några år. Får nog fixa en ny nästa år. ;-)  



  

Av annkan - 18 juni 2011 22:43

Hej på er.

Nu har det gått lite tid igen, men plötsligt- när man minst anar det- så dyker jag upp. ;-)


Tänkte visa en altrad låda/kista som jag gjorde till en konfirmand förra året. (Denna har visats tidigare- så det kan hända att du känner igen den).


Klicka på bilderna om du vill se dem i större format.


Mönstrat papper från Basic Grey- Cappella- Pageantry


Baksidan...

...med dekorativt svart, självhäftande band runt om.



Handtaget gjorde jag av kraftig Cardstock.


Lådan öppen- med plats för present.



Närbild på bibelblad och blingade blommor.


   

Och en sista bild på lådan framifrån.

 

Det här är en färdigköpt kista, men BellaMio har gjort en mall till en liknande -och den kan du hitta här.


Ha en fin fortsättning på helgen!

Av annkan - 12 juni 2011 15:02

Hejsan!

Som synes har jag inte nu varit så synlig här inne. Det är annat som pockar på min uppmärksamhet, därför hinner jag helt enkelt inte.

Men om ett tag hoppas jag att ordningen ska vara återställd- med åtminstone ett blogginlägg i veckan. ;-)


Nu ska ni få se vad superduktiga Vibeke lottar ut, när hon firar 150 000 besökare!




Denna candy är avslutad!







 

Den här kunde jag inte (heller) motstå- för wow, vad mycket fint man kan vinna!

Blogcandyn slutar 17 juni.


Ta gärna ett titt hos Vibeke, som är en av mina absoluta favoriter i scrapbookingens värld.   

Av annkan - 6 juni 2011 16:38

Hej!


Jag vet, nu blev det ett sånt där hopp igen.. Men faktum är att den här gången är frånvaron legitim, då jag är borta på veckorna ett tag framöver.

Så, jag hoppas på bättring på bloggfronten längre fram i stället.


Dock vill jag nu visa denna blogcandy som jag ramlade över hos Louise.



Denna candy är avslutad!

Mycket smaskigt var det här.....  


Utlottningen pågår t o m 12 juni.


Önskar alla en fortsatt fin Nationaldag!

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards