annkan pysslar på

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av annkan - 8 maj 2010 22:01

Hoppsan- nu var det vääldigt längesen jag skrev nåt här inne. Tack ni söta som ändå kikar in ibland.  


Min tid räcker verkligen inte till för allt som jag vill göra. Ska försöka bättra mig på bloggfronten.


Här kommer ett grattiskort som jag nyligen gjort.


  Använde mig av Ultimate Pro för detta grattiskort. Sen så har jag också använt en bårdstans från Martha Stewart.

Det bruna papperet är Cardstock Dots. Stubbestämpeln är från Whiff of Joy och flickan är från hÄnglar & stÄnglar. Solen och molnet kommer från Magnolia. Grattisstämpeln finns i ett stämpelkit från Reprint.

Söta rosenknoppar pryder sin plats- och bandet är organza.

Har pimpat bl a molnet med Stickles- min nya favvofärg Platinum.


 

En söt liten mus med ballong fick balansera på insidan av kortet.

Det blå mönstrade papperet till höger är från Pysselgumman/Theresas senaste kollektion och heter Dagdröm/Längtan.

Siffrorna är foam- och även här har jag haft på Stickles.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Annars så tycker jag att det känns ljuvligt med vår och mera ljus!

Njuter i fulla drag, så om jag inte syns till på ett tag kanske det bara beror på att jag sitter och solar.   


Önskar er som trots allt kikar förbi här ibland en fortsatt fin helg.

Kram på er.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards