annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Blogaward!

Av annkan - 28 april 2011 18:46

Nu höll jag ju alldeles på att glömma- för ett par veckor sedan fick jag en Blogaward av rara Eviebee! Tack snälla- jag blev jätteglad! ♥



 

Det är en utmärkelse för dem som har mindre än 100 följare- som då följdaktligen fler ska hitta fram till. :-) En trevlig ide' tycker jag, för oj, vad man hittar nya, roliga bloggar hela tiden!


Nu ska man egentligen skicka denna vidare till några som man tycker förtjänar den. Fast jag tror att de flesta som jag oftast hälsar på hos, nog har fått denna redan- eller så har de hur många följare som helst.

Jag gör som så, att jag skickar den till dig som läser och som liksom jag inte har så många följare.


Ta gärna en sväng förbi hos Eviebee, om du inte gjort det. För hon skapar fantastiskt vackra alster, som man inte vill missa! :-)

 
 
Eva J

Eva J

28 april 2011 20:14

Tack för dina gulliga ord, det är alltid roligt att få besök av dig och att få kika in här och titta på dina härliga kort som alltid är så väl dekorerade på alla sidor.
Önskar dig en skön helg kraaaaaaam

http://eviebee.wordpress.com

 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

29 april 2011 10:44

Grattis till avarden!
Du har så mycket fint på din sida.

http://asamia.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

30 april 2011 10:43

STORT GRATTIS till din fina Award den är du verkligen värd:)
STORT TACK också vännen för dina underbara rader hos mig om mina korgar DU ÄR BÄST:)
Det uppmuntrar och gör mig verkligen GLAD att läsa sådana rader ska du veta:)

Hoppas allt är jättebra med dig och att du får en helt underbar helg och Valborg:)
Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards