annkan pysslar på

Alla inlägg den 19 november 2009

Av annkan - 19 november 2009 21:26

Det har blivit som dåligt med uppdateringar i bloggen. Orkar helt enkelt inte. Är så trött- och till viss del skyller jag nog ändå på det gråa, trista vädret som vi har nu. Jag vet att det är november- men så här grått brukar det väl ändå inte vara..? Förvånad

(Hörde faktiskt om det på tv igår kväll, att vi närmar oss något slags rekord- i solfria novemberdagar- från 1988 tror jag det var).




Hur som helst - nu har jag visat upp mig åtminstone. (Ser ju att det kikar in några trogna läsare varje dag- tack för detKyss).

OCH- min grå novemberdag lystes faktiskt upp mycket idag, när jag vittjade brevlådan och hittade en trevlig RAK där. Tack go'a, snälla Lena! Kyss

Tänk vad den hade rätt som sa "Ett brev betyder så mycket"! Skrattande





Ett julkort till från i fjol kommer här.


 

Tycker mycket om det embossade papperet med guldstjärnor på. Text God Jul är Peel-Offstickers. Den söta, lilla julemusen är färglagd med ProMarkers.




Baksidan.

 



Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards