annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Blogcandy hos Ztina

Av annkan - 7 maj 2011 15:47

Duktiga Ztina har en härlig blogcandy i sin blogg, som slutar i morgon söndag.


Se bara vilka godsaker hon lottar ut!



AVSLUTAD!

 

 
 
Ellis

Ellis

9 maj 2011 23:47

Härligt blogcandy, hur gick det?
Chris på CS Designs har många härliga digi stämplar! =)
Har inte hunnit fixa med blogawarden men ska ordna det i veckan! =)
Ha en fin tisdag!
Kram Elenor

http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

12 maj 2011 20:25

Hej på dig vännen:)
Nu var det ett lite tag sen jag hälsade på dig så måste in och säga hej:)
Det blev lite mycket förra helgen med bröllop och har varit mycket trött och sliten nu i veckan.
Men hade det himla trevligt så det var det värt:)
Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en bra vecka:)
Önskar dig en jättetrevlig kväll och helg:)
Ha det bäst och var rädd om dig:)
Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

19 maj 2011 12:34

Hej :)

Hoppas att allt är fint med dig.

Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

20 maj 2011 11:58

Hej där ville hälsa på dig och önska dig en underbar och trevlig helg min vän:)

Så skönt med människor som förstår att man inte orkar och hinner med allt alltid:)
Kände efter sist helg att jag var så himla SLUT att jag tänkte att nu får jag priotera bort bloggen och mailen denna veckan.
Har gjort så och nu känns det mycket bättre och roligare igen:)
I bland så får bloggen och mailen bli "orörd" som du säger och man får se till att ta hand om sig själv!
Om man tar en paus så blir det roligare sen och sen är det mycket trevligt när man är tillbaka och folk har saknat en det gillar jag:)

Ta hand om dig och må så bra och ha det bäst:)

MASSOR MED KRAMAR FRÅN din Lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

21 maj 2011 08:18

Kikar in och hoppas att du får en fin helg.
Kram ♥

http://asamia.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

24 maj 2011 06:01

Nu är det ny vecka igen och ville självklart titta in och önska dig en riktig trevlig och bra vecka:)
Hoppas du har det bra och får må bra:)

Ha det bäst och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

25 maj 2011 06:47

TUSEN TACK vännen för ditt besök, dina ord om mitt sy skrin och ditt grattis du är jo så himla snäll och god:)
Önskar dig också en toppen dag och tack nog en gång:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

26 maj 2011 07:02

TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga underbara du för det super fina grattis kortet och stämpeln som jag fick av dig:) Blev verkligen JÄTTE GLAD, det värmde mycket och var mycket uppskattat ska du veta:)

Å jag är så himla Glad över alla fina kort som jag fått:) Att så många har tänkt på mig och lagt ned tid på mig det är en skön känsla. Man känner sig verkligen uppskattad:)

Hoppas du har det bra och att du får en toppen dag med mycket sol och värme:)

Ha det bäst och massor med kramar från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla Pyssel Inger

Lilla Pyssel Inger

27 maj 2011 07:28

God morgon och trevlig fredag på dig vännen:)
Även om du hade fått dubbel av den stämpel du hade fått så blev jag glad att jag fick den ena:)
Önskar dig också en jättetrevlig helg och ha det bäst:)
Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards