annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Grattiskort till en man

Av annkan - 14 mars 2011 20:27

Måndag kväll- och jag tänker visa ett kort som jag gjorde för några veckor sedan till en man.


Har bl a använt mig av ett papper som jag har till salu här.


Övrigt- stämplar, chipboardstjärna, blomma från månadskit hos Mollys Scrapbooking, Washitejp från samma ställe, Tim Holtz Snaps (i vänsterkanten)- där har jag låtit brun floss löpa runt och in genom kortet. Skruvbrads, bårdstans, samt Stickles och Distress Ink.


 

Jag har embossat grattisstämpeln- som sitter på en utstansad oval från Spellbinders, samt haft på 3D-lack på ugglans ögon.


Insidan.

 

Närbild.

 

Baksida.

 


... Sen kom jag på att jag nog måste lägga till ett "Ho" på framsidan- det är ju trots allt en uggla där. ;-)

Stjärnan, som är självklistrande, var från början blå- innan jag hade Crackle Paint i färgen Vintage Photo på den. När jag sedan filade kanterna, så kom den blå färgen fram lite igen.


Det var allt för nu. Tack för titten. :-)

 
 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

15 mars 2011 06:50

Hej på dig min vän:)
Du har jo lyckats lika bra som mig med ditt kill kort riktigt snyggt blev det:)
Gillade detaljerna som du fått med på kortet det var häftigt:)
Det var en jättetrevlig dag i går hade så trevligt hos Mita det har jag alltid när jag är där:)
Ha en toppen tisdag och ha det bäst, massor med kramar från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Chruss

Chruss

15 mars 2011 10:00

Mycket snyggt manligt kort!!!!

http://chruss.blogg.se

 
Maria

Maria

15 mars 2011 11:50

Det är ett välarbetat kort och Ho är som en prick över i:et!
Väldigt fyndigt.
/Maria

http://http:/distresseddesserts.blogspot.com

 
Tesa/Therese

Tesa/Therese

15 mars 2011 16:56

Tack, kul att du gillade infärgningsverktyget:)
Kram Tesa

http://www.tesaprickiformar.blogspot.com

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

16 mars 2011 05:06

STORT TACK själv min vän:)
Alltid så trevligt när du har varit och hälsat på sätter stort värde på det ska du veta:)
Ha det bäst och var rädd om dig och ha en underbar onsdag:)
Kramar i massor från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Gurkiss

Gurkiss

18 mars 2011 08:53

Läckert kort :)
Jag tycker det är sååå svårt att göra kort till just män. Men detta var himla snyggt...

Ha de gott och hoppas du får en härlig helg.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Ellis

Ellis

27 mars 2011 18:50

Vackert kort du har gjort! =)
Kram Elenor

http://ellispysselochdittadatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards