annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Plötsligt blev det höst

Av annkan - 23 september 2010 19:48

Hoppsan- det hann visst bli höst innan det bidde ett blogginlägg igen.   

Nåja, den som väntar på nåt gott..... eller nåt.  


Förstår inte riktigt hur det gått till- men helt plötsligt känns det som om tiden inte räcker till. Eller vad då "helt plötsligt" förresten...?   Det är ju inte som att det var nyligen som jag uppdaterade flera gånger per vecka. Jaja- nog om det.


Här kommer ett kort som jag gjort tidigare. Ett typ av plånbokskort som jag själv ritat mallen till.

  Mönstrat papper från Bo Bunny.


Insidan uppvikt en gång.

 

Insidan helt uppvikt.

 


Närbild på den söta stämpeln.

   

Och så baksidan av kortet.

  Mönstrat papper från Prima. Självhäftande band/spets - och så blommor som jag haft mist på.


Tack för titten. Nu blir det Idol- och så lite kortpyssel på det. Jag har faktiskt börjat så smått med julkortstillverkning- det ni.   

 
 
anneli

anneli

24 september 2010 16:05

Tack för kommentaren i min blogg blev så glad! Sååå underbart plånbokskort, det måste jag testa göra någon gång Mycket snygga detaljer du har fått med.

Önskar dig en skön helg!
Kram Anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

25 september 2010 21:14

Åhh vilket fint kort, vad kul att du bloggar igen! =)
Kram, Elenor

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Lilo

Lilo

26 september 2010 11:20

Verkligen imponerad av att du påbörjat julkorten! Heja dig!!! Och TACK igen för de söta motiven du skickade mig!!! =)

http://liloscrap.blogspot.com

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

30 september 2010 06:40

Jättefint plånbokskort du har gjort, jättetrevligt att få också:)
Vad kul att du har hittat något hos Mita och det är bra att hon är så snabb med sakerna när man har beställt. Man vill jo ha det man har beställt på en ända gång så är det jo ha ha ha:)
Hoppas att livet rullar på bra för dig och att du har det bra:) Önskar dig en underbar dag och tack snälla för besöket och dina ord hos mig alltid lika trevligt:) Var rädd om dig, massor med kramar från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Eva J

Eva J

30 september 2010 10:07

Hejsan hej
så härligt att du är tillbaka. Har saknat dig. Så underbart kort och en massa härliga detaljer, blir nog en lift på detta.
så skönt attkomma igång med julkorten och jag har faktiskt gjort två stycken, hoppas jag finner lite tid till ett idag då jag är hemma med sjuk liten tjej. Åååå så roligt att du är på G igen.
Kraaaaaaaaaaaaaaammmmmmmm

http://www.eviebee.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards