annkan pysslar på

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av annkan - 2 juli 2011 15:43

Hejsan!

Som vanligt så tenderar det att gå en liten tid innan jag tar mig för att uppdatera min blogg. Nåja, bättre sent än aldrig heter det ju. ;-)


Nu har jag i alla fall landat lite i min vardag efter att ha varit borta ett tag.


Först tänker jag visa ett kort till goaste Lilla PysselInger som skickades för ett tag sen. Det här är faktiskt ett kort som jag hade gjort tidigare- som gjordes mera personligt till just henne efteråt.


 

Insidan.


Lite närbilder.

Den vackra fjärilen har jag embossat i svart. Om man klickar på bilderna så syns det embossade tydligare.


 
  

Och baksidan.

 


Det var det hela.

Jag ska försöka uppdatera mera senare i helgen, då jag har en del nyproducerade alster.


Hur har juli börjat för er? Själv har jag endast en vecka kvar tills min semester börjar- och jag kan ju säga som så att jag längtar!

Vi har haft riktigt varmt senaste veckan, fast nu har det blivit betydligt svalare väder, med en och annan regnskur. Ett rätt så bra pysselväder, eller hur? ;-)


Ha en fin fortsättning på lördagen! :-)

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards