annkan pysslar på

Alla inlägg den 17 april 2011

Av annkan - 17 april 2011 00:23

Hos Mollys Scrapbooking har man nu en blogcandy, där man kan vinna ett påskägg med scrapgodis!



DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!







 

Slutar i morgon (eller ja, idag då om man ska vara noga ;-)).


Ni har väl sett att Mollys nu också blivit med webshop!?! Kika gärna in- det fylls på med härliga nyheter ofta nu, har jag sett.

Sen kan man såklart hitta de härliga månadskiten där. Vill gärna puffa för dem, då jag själv är prenumerant- och bara tokgillar dem!


Ja, sen var det ju det här med vinsten.... Kan ni tänka er att jag vann pojjos pappersutlottning!! Tack till rara Pyssel-Inger som gjorde mig uppmärksam på detta! :-)

Jag blev så himla glad- för oj, vilka fina papper det kommer att komma hem till mig nu! Tack snälla pojjo, på förhand!!! :-)



Men nu- är det godnatt för mig.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards