annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Ännu ett Z-kort

Av annkan - 3 april 2011 12:29

Nu var det ett tag sen sist.


Söndag idag- och det känns skönt. Jag håller på att baka bullar- och medans dessa är på jäsning, passar jag på att visa ett Z-kort som min man fick då han fyllde år häromsistens.


 

Rutigt papper från Inkido. Digistämpel från Motivet. Spellbinders. Bårdstans från Martha Stewart.  Pärlor, egna streck från svart penna, samt Distress Ink runt kanterna. Rosor och krysantemum i hörnet.


Utstansad vinflaska och vinglas som jag stansat ut i vellum- och haft 3d-lack på.

En speciell sångtext- eftersom han sjöng och spelade den på gitarr för mig den allra första gången vi träffades. (Och många gånger sedan dess).


En baksida, värdig en fiskare. *L*


Närbild.

 


Nu- åter till bullbaket!

Trevlig söndag.

 
 
Chruss

Chruss

3 april 2011 18:09

Läckert!!!!!
Kul insida också!

http://www.chruss.blogg.se

 
Kamilla

Kamilla

3 april 2011 22:23

ÅÅÅåh så himla snyggt!!
Vad romantiskt att ni har en egen sång <3
Kram kram

http://kamillasscrapping.blogspot.com

 
pojjo

pojjo

5 april 2011 00:22

ååhh men hur söt e inte du då? *ler* Tack för kommentaren hos mig.. blir lika glad vara gång ja ser små annkan spår hos mig :D

http://pojjos.blogg.se

 
onkis

onkis

5 april 2011 06:38

Hej!
Tack för titten hos mig.
Alltid roligt att hitta nya bloggar och titta in till och du har gjort mycket fint du med.
Och vilket underbart kort du har gjort till till din man.
Ha en bra dag!

http://www.onkis.webblogg.se

 
Eva J

Eva J

5 april 2011 20:16

Urrrrrrrrsnyggt! Texten -Jag ger dig min mo... är bland mina vis-favoriter den är så fin. Har du skrivit ut den från datorn? Det måste läggas på minnet.
Ha det gott i vårvärmen
Kram

http://www.eviebee.wordpress.com

 
eyovine

eyovine

5 april 2011 20:34

Härligt kort. Har aldrig provat göra ett Z-kort. Blir lite sugen att testa =)

Kramar till dig!

http://stokk-eyovine.blogspot.com

 
Gurkiss

Gurkiss

6 april 2011 01:38

Jätte fint kort.. Den katten är ju sååå söt :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Lilla Pyssel Ingerl

Lilla Pyssel Ingerl

6 april 2011 05:15

VILKET LÄCKERT KORT WOW:)
Riktigt snyggt gjort och jag gillar verkligen stämpelmotivet som jag har sådan himla tur att ha själv:)

Å TUSEN TACK för allt beröm man blir alldeles röd om kinderna du är jo ALLTID SÅ HIMLA SNÄLL OCH GOD:) Jag blir jätteglad ska du veta och det värmer mycket:)

Det kommer flera tävlingar jag lovar dig vännen och har du inte möjlighet att vara med denna gång så får du en ny chans sen!!!
I bland är det så att man inte alltid kan vara med på allt även om man är sugen.
Inga problem jag förstår dig!!!

Lägger ut mallen till hur man gör en "Gable Box" jag lägger länken här till dig om du inte redan har den. Den är verkligen trevlig att göra och perfekt present att ge bort:)
http://www.jersgirl.com/temps.html

Ha en toppen dag och massor med kramar från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
essmo

essmo

6 april 2011 19:27

vilket härligt kort! Gillar att du har lagt ner så mycket "jobb" på insidan oxå.. En sida man ofta glömmer.. himla fint iaf! =)
Tusen tack för alla goa ord från dig -blir så glad!
massa kramar till dig!

http://essmos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards