annkan pysslar på

Alla inlägg den 3 april 2011

Av annkan - 3 april 2011 18:58

Hos Lena i bloggen lena scrappar kan man nu vinna mycket roligt! Dels ett par vinster, sponsrade från Skogtokiga och Scraplagret. Och så en tredje sponsrad av Lena själv. Jag håller mina tummar i alla fall...






DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


 


Slutar 8 april. 

Av annkan - 3 april 2011 12:29

Nu var det ett tag sen sist.


Söndag idag- och det känns skönt. Jag håller på att baka bullar- och medans dessa är på jäsning, passar jag på att visa ett Z-kort som min man fick då han fyllde år häromsistens.


 

Rutigt papper från Inkido. Digistämpel från Motivet. Spellbinders. Bårdstans från Martha Stewart.  Pärlor, egna streck från svart penna, samt Distress Ink runt kanterna. Rosor och krysantemum i hörnet.


Utstansad vinflaska och vinglas som jag stansat ut i vellum- och haft 3d-lack på.

En speciell sångtext- eftersom han sjöng och spelade den på gitarr för mig den allra första gången vi träffades. (Och många gånger sedan dess).


En baksida, värdig en fiskare. *L*


Närbild.

 


Nu- åter till bullbaket!

Trevlig söndag.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards