annkan pysslar på

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av annkan - 12 mars 2011 18:14

Fina papper från My Mind's Eye- Wild Asparagus- 6 st säljer jag här.

Serierna heter "Pretty Little Girl", "Sweet Little One","Baby Girl" och "Birthday Girl".


Stl 12x12"= ca 30,5x 30,5 cm.


PRIS: 36 kr + porto.


Obs! att Posten tar 12 i skrymmandeavgift när papperen är så här stora. Om du vill kan jag skära ner dem till fyra mindre papper, så kan du spara på portot.


 

Närbild:

 

Baksidan:

 


Exempel på kort jag gjort med det rosa blommig papperet hittar du här



Samfraktar gärna, så håll utkik efter kommande papperspaket- samt ev annat. Hojta gärna om det är något just du är intresserad av, så ska jag kolla om det finns i mina gömmor!


Om du är intresserad av detta paket- eller nåt av de andra- skriv en kommentar så kontaktar jag dig. Samma gäller om du vill se mer bilder.




Av annkan - 12 mars 2011 18:02

Paket 2, med 3 papper från MME- Wild Asparagus, i serierna "Sisters" och "Brothers". Stl 12x12"= ca 30,5x30,5 cm.


Exempel på vad jag gjort med papperet i mitten kan du se här.


PRIS: 18 kr + porto


Posten tar ut skrymmandetillägg på 12 kr (utöver vanligt porto) när papperen är så här stora. Vill du spara på portot, så kan jag skära ner dem till fyra stycken papper i stl 15x15 cm i stället.


Jag samfraktar gärna- så håll utkik efter ännu mer papper! :-)


 

Närbild:

 

Baksidan:


Av annkan - 12 mars 2011 17:46

Nu tänker jag sälja av lite papper.

Det kommer att komma mera, så håll utkik! Jag samfraktar gärna flera paket.


5 st från My Mind's Eye- Wild Asparagus; i serierna "Mother", "Dad" och "Cousins". Stl 12x12" = ca 30,5 x 30,5 cm.


PRIS: 30 kr + porto


Tänk på att Posten tar ut en skrymmandeavgift om 12 kr, som alltså tillkommer på ordinarie porto! Om du vill kan jag skära ner papperen till 15x15 cm för att slippa detta påslag.


 


 


Baksidan:

Dessa papper är tjocka och rejäla.


Skriv en kommentar om du är intresserad och/eller vill ha fler bilder.

Av annkan - 12 mars 2011 13:32

Först av allt måste jag få tacka för de fina kommentarerna som jag fått!

De värmer så mycket och jag blir glad ända in i hjärteroten. Tack!     


Sen har det ju gått några dagar sedan sist. Jag har faktiskt börjat på några kort, då jag fastnat för lite roliga vikningar. (Inga nya- bara jag som är lite sen, hihi).


Idag tänkte jag i alla fall visa ett bokmärke som jag gjort tidigare.

Det blir fint med en blomma eller annan dekoration, men funkar också utan.  

Just detta papper var väl inte optimalt för vikning, då glitterdetaljerna gjorde att det gärna ville spricka. Men det fyller i alla fall sin funktion, då jag använder det just nu.


Här visas samma bokmärke i en video av en av mina favoriter- duktiga Dawn Griffith. Jag kan fastna hur länge som helst framför hennes demos. Detta bokmärke går snabbt att göra, är enkelt och roligt!


Här, på baksidan av mitt bokmärke, ser man papperet bättre.

  Kanterna är chalkade med Fluid Chalks.


Tack för titten!  Trevlig helg.   



Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards