annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

Livstecken- och en kaffetag

Av annkan - 2 mars 2011 23:18

Förstår inte hur jag ska göra för att inte vara så trött varje kväll. Jag har så många ideér och tankar om vad jag vill- och borde- göra.  Varje dag tänker jag att "ikväll ska jag.. det och det". Sen så blir det oftast inget av det.

Möjligen hittar jag tiden och energin på helgerna, men tyvärr är det ju också då man ska hinna med en massa andra måsten.


Nåja- för att visa ett litet livstecken, så visar jag ännu en kaffetag. En som jag inte visat tidigare.

    

Har blingat bl. a. fjärilarna med stickles/glitterlim, samt haft på 3d-lack på glasögonen.



Den andra sidan ser lite... julig ut med kransarna 

   

 


Nu är det dags för mig att krypa ner i sköna sängen med en god bok. Får hoppas på tillpiggnande framåt helgen om inte annat.   

 
 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

3 mars 2011 04:55

Hej på dig min vän:)
Jag gillar din kaffetag mycket den är annorlunda och du har fått underbara detaljer som verkligen blir pricken över i:)
Känner igen detta med alla dessa idéer i huvedet men ingen ork och tid har varit där själv många gånger!!! Jag lovar dig det fixsar sig till slut man måste bara ta det som det är och inte stressa med det för då blir det inte bra alls!!!
Vad kul att du gillade min bokask det var lite pill med den men mycket kul att testa på och jag blev nöjd själv till slut:)
Det kommer flera tävlingar i framtiden du får hänga på då om du har tid, ork och möjlighet:)

Blogg.se hade driftproblem i går så under en tid så kom inte jag in på min blogg och ingen kunde kommentera heller tokit hmmmmm......

Jag har det okej tack snälla för omtänken vad du är gullig:) Får en serie med behandlingar som heter Regitin det är jobbigt för denna medecin medför en del tokiga biverkningar som inte är så roliga. Men det är bara att bita i hop kan detta hjälpa mig med min nack och ryggskada så är det värt det i alla fall!!!
Hoppas du mår bra och har det bra !
Massor massor med kramar och ha det bäst från din lilla vän Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Sophia

Sophia

3 mars 2011 12:57

Hejsan!

För ett par dagar sen vann du vår kommentarsutlottning på Scrapptorget. Det var 3 stämplar ifrån Stämpelkällan som låg i potten...
Vi har utropat dig som vinnare och även hojtat en extra gång. Igår var egentligen sista dagen att höra av sig för att få priset, men jag gör nu ett nytt försök här.
Du får dagen ut på dig att höra av dig...sen drar vi en ny vinnare.

Hoppas du ser det här itid och hör av dig så att du får din vinst!
Ha det gott i massor!
Kram!
Sophia / kurrebo

http://kurrebo.blogspot.com

annkan

3 mars 2011 20:14

Tack snälla Sophia som meddelade mig detta!!
Har mailat nu- och jag blev SÅ himla glad!

TACK! :-)

 
Gurkiss

Gurkiss

3 mars 2011 19:22

Jätte fin tag :)

Ibland är det ju bara så att man kanske inte hinner scrappa eller orkar...

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards