annkan pysslar på

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av annkan - 11 februari 2011 16:27

Himmel, så skönt det är att ha fått helg!

Nu ska jag bara njuta big time.  Kolla på Let's Dance, käka godsaker (typ semlor och godis ;-)).. och så tänkte jag faktiskt försöka pyssla lite också. Det har blivit lite dåligt med det senaste tiden. Något som har sina orsaker det också.


Här kommer i alla fall ytterligare en kaffetag som jag gjort. Om du inte testat- kan jag rekommendera det. SÅ roligt- och det roligaste är ju att man kan dekorera dem i all oändlighet.. och sällan liknar de varandra.

Just denna låg lite kortare tid i kaffebadet- således är den lite ljusare i färgen än den förra.


 

Det där med fram- och baksida är ju en smaksak. ;-)


 

Pojken har fått lite 3d-lack på sina glasögon, just för att de ska se ut som glasögon. Även böckerna har jag haft lack på. Övrigt- lite stickles/glitterlim på bl a fjärilen. Banden är floss och prickigt organza.


Önskar dig som läser en trevlig helg.




Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards