annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Semestertider

Av annkan - 22 juli 2010 17:06

Här var det längesedan det var någon som helst aktivitet.

Ursäkta min frånvaro- men jag har inte riktigt haft tid med denna blogg.

Ändå så ska jag ha någon sorts semester.   


Nu känner jag ju att jag saknat min alldeles egen blogg, så jag ska försöka bättra mig på bloggfronten.   

Det är inte så att jag inte har skapat. För det har jag. Men de flesta av mina alster har visats på annat håll.

Här kommer i alla fall ett litet kort som jag gjort för inte alltför längesedan.

Ett litet grattis till en vän som fått barn.


  Fjärilen är en stämpel som jag färglagt och haft Crackle Paint på.


Insidan.

  Söt liten Magnolia-tjej.


Och så baksidan - med en fin fågel från ett ark med stämplar. Kommer tyvärr inte ihåg tillverkaren.

 


Det var det hela. Ska försöka att inte dröja så länge tills nästa bloggning. Men jag lovar ingenting.   


Trevlig helg- och må solen lysa på er som den gör på mig idag.



 
 
Eva J

Eva J

28 juli 2010 23:17

Hejsan
härligt att se dig igen... men jag har ju sett dina alster på annat håll och de är helt underbara. Detta kortet är urgulligt, så passande vintagebild med det lilla barnet. Alltid lika dekorativa sidor, det tycker jag är så fint.
Hoppas du har en skön "semester" och att du har lite ledigt med sol och bad och kanske bara en lugn stund med kaffekoppen.
Många varma sommarkramar Eva

http://www.eviebee.wordpress.com

 
Ingen bild

Vibeke

21 augusti 2010 22:07

Hei igjen:)

Da hadde jeg endelig tid til en liten bloggrunde igjen:) jeg håper jeg får litt mer tid fremover:)

Moro at det var noe nytt i bloggen din. Kjempelekkert:)

Håper du får en fin søndag:)

 
Kamilla

Kamilla

5 september 2010 10:23

Jaa, det är inte lätt att blogga ibland, jag har knappt hunnit blogga nåt på hela våren :/ meeeen, nu har jag dragit igång!
Hoppas du gör det du med :D
Underbart kort, rosa är bland det vackraste man kan skapa med!

http://kamillasscrapping.blogspot.com

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

14 september 2010 08:18

Hej på dig vännen:)
Vad kul att höra av dig, har saknat dig:) Tack snälla för trevliga ord som du lämnat hos mig blir alltid lika glad för det:)
Jag har mina blogg pauser jag med i bland det är så att man har perioder där man inte orkar, kan eller har lust att hålla på med bloggen.
Kortet som du visar är jättefint och jag ser fram i mot flera nya alster:) Välkommen tillbaka och ha det jättebra:) Massor med kramar från lilla Inger vännen:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

16 september 2010 07:49

Å vad du är gullig och kul att du gillade hjärt asken:) Min dotter blev glad för den så det känns roligt:)
Å vad kul att höra att du har hittat saker hos Mita, man får passa på när det är bra erbjudande:)
Ha det bäst och var rädd om dig, massor med kramar från lilla Inger vännen:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Karin/essmo

Karin/essmo

23 september 2010 18:39

å vilket sött kort! :-) Bilden är helt underbar!
Hoppas du får en härlig helg,
kramK.

http://essmos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards