annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Blogcandy hos Skogstokiga

Av annkan - 30 maj 2010 21:58

Ännu en härlig blogcandy hos Skogstokiga kan man hitta nu.

Allt det här kan man vinna.


 


Slutar 8 juni.

 
 
anneli

anneli

8 juni 2010 19:55

Så underbart morsdagkort du har gjort, vilket underbar bild!

Önskar dig en skön vecka!
Kram anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

 
Eva J

Eva J

24 juni 2010 20:54

Hejsan!
Ville bara hoppa in och önska dig en riktigt skön och härlig midsommar.
Kramar Eva

http://www.eviebee.wordpress.com

 
anneli

anneli

24 juni 2010 21:27

Önskar dig en super skön midsommarhelg
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

1 juli 2010 05:26

Hej på dig vännen:)
Vad du är gullig tack snälla för besöket och din kommentar:) Fjärilen har jag köpt hos Panduro det är som ett klippark med flera fjärilar på i olika storlekar och det finns i olika färger också:)
Jag ska njuta av sommaren och hoppas att du får göra det med:) Önskar dig allt det bästa och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)


http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

2 juli 2010 08:09

Hej igen på dig vännen:)
Jag tycker bara det är kul om jag kan hjälpa till och dela med mig:) Men gulligt av dig att uppskatta det man blir så GLAD:)
Jag ÄLSKAR fjärilar har nog alltid gjort det så kan jag få med en fjäril på ett alster att det passar så blir det så ha ha ha:)
Jag är jätteglad för dom saker som jag fått:)
Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg och var rädd om dig:) Kramar från lilla vännen Inger:)



http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Vibeke

Vibeke

21 juli 2010 10:42

Hei :)

Så stille det var her i bloggen din da:( Har du mistet scrappelysten helt?

Håper du har det bra, og at du koser deg med sommer (og kanskje sol? Her regner det :( )

http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com

 
Karin/essmo

Karin/essmo

24 juli 2010 12:46

Hejsan!
Kikar in lite grann.. det var längesedan du uppdaterade, hoppas allt är bra?!
kram på dig!

http://essmos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards