annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Award från Lena

Av annkan - 14 februari 2010 16:39

Just det- har fått en fin Award från snälla Lena.


Så här ser den ut.


 


Tack snälla Lena!


Med utmärkelsen följer att jag ska:


* kopiera awarden till min blogg

* länka till personen som gett mig awarden

* berätta sju intressanta fakta om mig själv

* välj sju andra bloggar att ge awarden till

* länka till deras bloggar

* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du

   gett dem en award.





Hm, sju intressanta fakta då.  Vet inte om det är så intressant, men ändå:


- Jag löser Melodikrysset varje lördag.

- Började med Scrapbooking långt innan jag visste att fenomenet/begreppet fanns. Tyckte om att klippa och klistra med bilder och foton redan som ganska liten. Gjorde väl inte så mycket kort på den tiden, dock.

- Är inte så storväxt av mig. Nåt som väl egentligen aldrig stört mig, mer än att man måste ha en pall eller stol för att nå saker.

- Kan dansa gammeldans. Nåt jag lärde mig som liten, då jag brukade följa med mina föräldrar på kurs i detsamma. Tänk vad man minns sånt man lärt sig som ung.   

- Tycker om att skriva och att få brev. Alltså då menar jag den gamla varianten med penna och papper. SÅ mycket roligare att få sån post i brevlådan än räkningar och reklam. För att inte tala om handgjorda kort.  

- Har två katter, varav den ena snart är 14 år. Det har passerat några katter i vår familj genom åren.

- Tycker om språk. Ordvitsar, rebusar, korsord och liknande gillar jag mycket.


Det var det.

Så ska jag ju nominera ytterligare sju stycken som får den fina awarden.

Då har jag valt:


Kamilla.  En tjej som gör superfina kort/Layouter- och ofta visar dem i pedagogiska tutorials.


Karin- Essmo. Som är en flitig bloggare och gör så himla fina kort, ofta med härliga blomkreationer på.


Helene- webmosterhelene. En mycket inspirerande person, som bjuder på både vackra bilder och allehanda andra alster.


Lilla PysselInger. Här har du en person som gör de mest ljuvliga askar, väskor, lådor, mm. Underbart!


Eva- eviebee. Ytterligare en kreavtiv bloggare och inspiratör som alltid bjuder på helt fantastiska alster!


Maya- som också hon bloggar flitigt och frikostigt delar med sig av sina sköna alster. En sann inspiratör!


Och till sist, ännu en duktig norska- gulliga Vibeke som dagligen, tror jag, bjuder oss andra på de mest fantastiska kreationer.


Det var mina sju nominerade. Som vanligt finns det hur många till som helst- men dessa är några av dem som jag oftast besöker.

Lena- som jag fick awarden av- hör också till den skaran.





























 
 
Vibeke

Vibeke

18 februari 2010 21:47

TAKK!! Dette var utrolig hyggelig. Tusen takk for de hyggelige ordene dine:) Og TAKK for alle de herlige kommentarene som du legger igjen i bloggen min:)

http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

18 februari 2010 23:07

Alltid kul med lite uppskattning! =)
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Ellis

Ellis

18 februari 2010 23:22

Svar: Textstämpeln kommer från Artic sisters, de har en hel del fina stämplar! =)
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Ellis

Ellis

20 februari 2010 21:12

Go'kväll!
Visst har du använt kardborre som stängning för kort, vet du var man kan få tag i såna små runda?
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Ellis

Ellis

21 februari 2010 20:59

Tyvärr har vi inte Dollarstore, närmaste är i Lycksele tror jag!
Ska se om det kan funkar med magnettejp som stängning istället!
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Eva J

Eva J

22 februari 2010 00:07

Hejsan.......
tusen tack!!! Jag kommer att fundera några dagar på svaren men återkommer snarast i min blogg med sju fakta om mig. Önskar dig en skön vecka och tack än en gång
Kramar Eva

http://eviebee.wordpress.com

 
Gurkiss Scrappande

Gurkiss Scrappande

23 februari 2010 10:17

STORT GRATTIS till det fina awardet :)

Kul att läsa om dig :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Maya

Maya

1 mars 2010 10:13

Åhhhh tusen tusen hjertelig takk for aw awarden og de nydelige ordene!
De varmer langt inni hjerterota og jeg setter stor pris på att du vil gi prisen videre til meg :)
Go`klem fra Maya:)

http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards