annkan pysslar på

Alla inlägg under januari 2010

Av annkan - 7 januari 2010 21:21

Hej!

Är det nån mer än jag som fryser..?   

Fy, nu sitter man väl helst hemma i favvofåtöljen- ihopkurad under en filt...


Blir lite långt mellan mina blogginlägg- men jag hoppas på bättring framöver.


Tänkte jag skulle visa lite kort som kom till oss, både före och under jul.


Underbara kort allihopa- tack rara ni som skickade dessa!   


 


 


 




 

 

 

Klicka på bilden så ser du kortet i sin helhet. (Ja, fast redigerad då. ;-))

 



 



Tusen tack allihop, för dessa underbara julkort!!


Har fått andra julkort också. Men som ni förstår så värmer det en pysslares hjärta lite extra att få egentillverkade julkort.     


Av annkan - 3 januari 2010 21:59

Hej hopp.


Har inte lagt ner min blogg-  det bara verkar så.    

När det händer en del annat i livet, så får man ju bara prioritera om lite.



Här kommer ett kort som jag gjorde i slutet av 2009.



I morgon tar min julledighet slut. Därför ska jag försöka komma mig i säng någorlunda tidigt ikväll.




Av annkan - 1 januari 2010 20:38

Hoppas alla fick ett fint nyårsfirande.


Första dagen på året kan det väl passa bra att vara med på Inkidos fina julklappscandy, tycker jag.

Här kan man vinna nyheter för 2010. Inte illa.   



 


Slutar den 13 januari.



DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!








Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards