annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 9 januari 2010

Sköna januari

Av annkan - 9 januari 2010 18:11

Jodå, det kalla vädret verkar ha gett med sig för denna gången, så nu har vi betydligt varmare. (Vet att det är inte så överallt).


I brist på annat att visa, så kan jag ju visa ett tips till dig som vill testa lyckan hos Pyssellyckan.



SPECIALERBJUDANDE (31/12 - 11/1)

Pyssellyckan stänger den fysiska butiken mellan 31/12 - 10/1. Webbutiken är fortfarande öppen men ordrarna börjar packas först den 11/1. För att kompensera er väntan lottar vi ut fina priser till alla som beställer. Du får en lott för varje 100 kr du beställer för så beställer du för 200 kr får du 2 lotter, beställer du för 300 kr får du 3 lotter o.s.v
 
1:a pris vinner hela ordervärdet och får hela sin beställning hemskickad gratis
2:a pris vinner ett presentkort på 300 kr
3:e pris vinner ett presentkort på 200 kr
4:e pris vinner ett presentkort på 100 kr
5:e - 20:e får en liten gåva med i sitt paket.
Erbjudandet räcker alltså tills i morgon, söndag.
Nu - dags för middag. Sen blir det tv-soffan resten av kvällen.
Kanske flyttar jag upp delar av pysselbordet dit. Funkar utmärkt till Robinson.    
 
 
Ellis

Ellis

9 januari 2010 22:54

Jag väntar på en bekräftelse, så får se sen om jag har någon tur! =)
Bara några minus idag, så skönt + sol! =)
Kram

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Lilla Norskan Inger

Lilla Norskan Inger

10 januari 2010 07:55

Tack snälla för tipset gulligt av dig att dela med dig:)
Ha en underbar söndag och sköt om dig, kramis från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

11 januari 2010 08:20

Hej och god morgon på dig och välkommen till en helt ny vecka:) Man kan inte annat en bli jätteglad när man läser dina kommentarer, stort tack du är så himla gullig:)
Hoppas att du får en toppen måndag och vecka kramis i massor från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards