annkan pysslar på

Alla inlägg under november 2009

Av annkan - 10 november 2009 20:45

Hos Nettan Scrapbooking4you firar man en massa besök på bloggen, med en härlig blogcandy.


Se här vad du kan vinna!


 


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


Slutar 29 nov.

Av annkan - 8 november 2009 00:17

Hoppsan... Nu har tiden sprungit ifrån mig sådär snabbt igen. Och även om jag dröjer med blogginlägg, så kikar jag in varje dag. Är så nyfiken, så jag kan inte låta bli att se om någon skrivit en kommentar. Glad


Då jag inte hunnit så långt med årets julkort, så tänkte jag visa ett från förra året.

Det börjar ju liksom dra ihop sig med de däringa julkorten. Varje år så tänker jag att nu ska jag vara tidig med tillverkningen av dessa. Så i år provade jag faktiskt att börja sisådär i början av september. Men nä. Det var liksom svårt att hitta nån slags julstämning då. Så... man kan väl säga att jag kom av mig. Flört


Nåväl, nu börjar det väl ändå vara hög tid för denna roliga syssla. Så.. det är bara på med julmusiken, ta fram pepparkaksburken och korka upp glöggflaskan. Som Ola i Körslaget brukar säga- Nu kör vi! Skrattande




  Julkort från 2008.



Insidan.

 

Röd ram av glitterlim, samt favoritvers. 




Insida höger med hälsning.

 

Visst är han söt, nalletomten.!? Färglagd med ProMarkers.



Baksidan.

 


Nu sneglar jag på klockan och inser att det är läggdags för mig.






Av annkan - 5 november 2009 12:21

Allt om Scrap fortsätter sitt 1-årsfirande, med ännu en tävling där du kan vinna bloggodis från Vackra Väggar.




DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD! 




Denna slutar 30 november.





Av annkan - 5 november 2009 12:08

Hos Allt om Scrap firar man ett år med en blogcandy från Little Yellow House Kits.


 


Slutar 5 november. Ja, det är ju idag det.


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!








Av annkan - 4 november 2009 11:47

Japp, hos Reprint har de nu lite godis att lotta ut, så ta gärna och spana in det.



 


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!


Stoppdatum för denna är 8 november, kl 12.00



Av annkan - 2 november 2009 20:15

Ett kort som jag gjorde i oktober.



 

Stämpeln heter Underbara Rut och kommer från PrickiForm.










Också insidan- uppvikt en gång.

 

Blandade stämplar, bl a Bus med bakelse...eller om den nu heter Bakelse-Bus, från Skogstokiga.









Insidan- helt uppvikt.

 

Även här en salig blandning av stämplar, samt QuicKutz-utstansad vinflaska och -glas.










Baksidan.

 

Blomstämpeln har jag ingen aning om varifrån den kommer.





Av annkan - 1 november 2009 16:13

Söndag idag- och nu har alla hemmavarande familjemedlemmar åkt, så jag är ensam hemma en hel vecka nu framöver.

Väljer att försöka se det som något positivt i alla fall- då jag förhoppningsvis hittar tiden till att pyssla lite mer.


Ska jag visa en LO till, tycker ni..? Ja, lite läskigt var det ju med den förra. Men jag tror att jag vågar. Flört


Här är en riktigt cool kille på köksbänken- en Cool Dude helt enkelt. Skrattande 


 


Stämpeln är från Hänglar &Stänglar- och visst passade den bra till denna pojke i snickarbyxor..?!  Glad

Även denna layout har några år på nacken.

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards