annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Julkort

Av annkan - 8 november 2009 00:17

Hoppsan... Nu har tiden sprungit ifrån mig sådär snabbt igen. Och även om jag dröjer med blogginlägg, så kikar jag in varje dag. Är så nyfiken, så jag kan inte låta bli att se om någon skrivit en kommentar. Glad


Då jag inte hunnit så långt med årets julkort, så tänkte jag visa ett från förra året.

Det börjar ju liksom dra ihop sig med de däringa julkorten. Varje år så tänker jag att nu ska jag vara tidig med tillverkningen av dessa. Så i år provade jag faktiskt att börja sisådär i början av september. Men nä. Det var liksom svårt att hitta nån slags julstämning då. Så... man kan väl säga att jag kom av mig. Flört


Nåväl, nu börjar det väl ändå vara hög tid för denna roliga syssla. Så.. det är bara på med julmusiken, ta fram pepparkaksburken och korka upp glöggflaskan. Som Ola i Körslaget brukar säga- Nu kör vi! Skrattande




  Julkort från 2008.



Insidan.

 

Röd ram av glitterlim, samt favoritvers. 




Insida höger med hälsning.

 

Visst är han söt, nalletomten.!? Färglagd med ProMarkers.



Baksidan.

 


Nu sneglar jag på klockan och inser att det är läggdags för mig.






 
 
Annika

Annika

8 november 2009 00:41

*längtar nu ännu mer till jul* :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
NetteR

NetteR

8 november 2009 01:09

Fler som har svårt att sova i natt :-) Undra varför vi inte sover sött nu?! ;-)

http://netter.bloggagratis.se

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

8 november 2009 07:08

Hej hej nu är jag här och skriver så nu kan du titta in !!!
Vilket fint Julkort som du visar det är verkligen genomarbetat, du ska vara jättenöjd med detta:) Å vad kul att du tyckte att Mita hade bra priser det blir hon glad för att du tycker:) Blir jätteglad över din kommentar att du gillade mina senaste alster det värmer och betyder mycket ska du veta:) Du är så himla gullig och snäll med mig:) Önskar dig en underbar söndag och sköt om dig, kramis från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Mita

Mita

8 november 2009 07:48

tack för gulliga kommentarer! Håll utkik, för det blir mer erbjudanden idag! Kram Mita - Altheasmix

http://www.altheasmix.blogspot.com

 
Anneli

Anneli

9 november 2009 20:45

Jättefina julkort och så söt nalletomte :)

Kramm Anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards