annkan pysslar på

Alla inlägg under oktober 2009

Av annkan - 7 oktober 2009 11:53

Här är ett beställningskort från förra månaden.

En typ av plånbokskort.



 




Insidan, uppvikt en gång.

Jag har återigen använt mig av kardborrestängning.

Den lilla stämpeln uppe till höger  kommer från Skogstokiga.

Fjärilen är från Inkywings.


Gubbestämpeln är en Traderavinst.

 





Insidan- helt uppvikt.

Stämpeln med pojken är från Magnolia och muren är från Skogstokiga.


 







Och så baksidan.

I vanlig ordning så har jag blurrat bort alla namn.


 

Av annkan - 6 oktober 2009 23:08

 


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!



Jomenvisst- jag fann en blogcandy till innan läggdags.Skrattande


Den här kan man ju heller bara inte motstå. Man hittar en massa mumsigt godis där.


Gå in och kika hos Fruarna Lilja och låt dig inspireras av deras fina alster.


Deras blogcandy slutar, som synes, den 22 oktober, vid midnatt.

Av annkan - 6 oktober 2009 22:54

 


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!




Även hos Stämpelboden har man nu en blogcandy.

Den ser riktigt trevlig ut, så jag kan faktiskt inte låta bli att hoppa på den också.


Blogga om deras tävling och skriv en kommentar inne hos dem så är du med och tävlar.

Men gör det senast den 25 oktober, vid midnatt.



Av annkan - 6 oktober 2009 18:54









DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!




Hos Motivet lottar de ut underbara stämplar också!

Slutar 15 oktober- och en vinnare dras dagen efter.

Av annkan - 6 oktober 2009 18:28

     


Se vad mycket fint man kan vinna!


DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!




Hos Papper & Sånt har de nu en blogcandy. Sex stämplar utlottas.

Vinnare dras den 15 oktober.

Av annkan - 6 oktober 2009 12:40

Ännu ett kort till en vän, som jag gjort tidigare.


 





Och så insidan, med samma vers som på förra kortet.


 

Av annkan - 4 oktober 2009 21:33

Här ett kort som jag gjort tidigare.

Jag har lackat runt hjärtat och nallens nos.


 


Och så insidan, med en liten vers till en vän.


   

Av annkan - 4 oktober 2009 20:59

 



DENNA CANDY ÄR AVSLUTAD!



Alltså, jag kan bara inte låta bli att hoppa på denna.


Underbara kortmakaren Kristine har en blogcandy- och vilket godis sen!

Hmm, det var det ju fler som tyckte, såg jag.Flört


Slutar 10 oktober.



Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards