annkan pysslar på

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av annkan - 26 oktober 2009 21:29

Fann nyligen i datorn ett kort som jag gjorde häromåret.

Tänk att det fortfarande finns kort där som jag snubblar över. Skrattande


Detta kort gjordes till en kille som klarat körkortet.


Namnen är blurrade som vanligt.

Hjulspåren gjorde jag med hjälp av en leksaksbil. Målade däcken med akrylfärg- och sen körde jag helt enkelt upp spåren över kortet.


 


Körkortet ritade jag själv- med lite stöd av att kolla på mitt eget. Flört

Pilarna är stansade, dels i vanlig svart cardstock och de vita i foam.



Av annkan - 26 oktober 2009 19:18

Nu ska jag lägga in en länk till en blogcandy som jag skjutit upp några dagar.

Bäst att göra det nu då, så att jag inte går och missar den. För det hade jag inte tänkt göra!


Blogcandyn jag pratar om finns hos rätt nyöppnade Scrapptorget.

Och jisses, så de lottar ut!


Se bara här.

 




Detta kan man också vinna.


 




Som om det här inte var nog, så har man också inte mindre än tre tröstpris som heter duga!


 


Länk till Scrapptorget har jag lagt in här till höger. Kan inte lägga in själva loggan, för jag tror inte att det går här.? Rätta mig - och lär mig gärna- om jag har fel.



Vill du vara med och tävla, måste du göra detta senast den 30 november.


Sen tycker jag att du ska hälsa på hos Scrapptorget även om du inte tänker vara med och tävla. För där har det samlats ett härligt gäng- som var och en av dem är superduktiga pysslare!




Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards