annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

En KAOS-award till

Av annkan - 19 oktober 2009 22:36

Jag har haft turen att föräras ett av Lilla Pyssel Ingers underbara kort.


Se här, vilket fint kort hon gjort till mig!


 


Det är SÅ fint- och såklart ännu finare i verkligheten!!

TACK snälla, söta Inger för det ljuvliga kortet, som ser ut som en tavla. Kyss

Och tack för dina jättegulliga ord som du skrivit på baksidan! Det ska jag ta fram om jag känner mig nere någon dag. Skrattande




Och- jag vill omedelbart (hm, nåja...SÅ fort gick det väl inte Flört) sända ett

KAOS-kort tillbaks till Lilla Pyssel Inger.


 

Det var det tredje kortet som jag råkade göra i en annan storlek än vad som var tänkt.






Begreppet KAOS startades av Yoli.

Läs här om du vill veta mer om KAOS-kort.






Dags nu för ytterligare tre nomineringar från mig. Det finns så himla många duktiga kortskapare och scrappare, så det är inte lätt att välja. Fast jag har i alla fall valt tre av dem (fyra egentligen såklart) som jag verkligen beundrar för deras skapande.



Det första får Essmo av mig.

Henne har jag egenhändigt döpt till Blomsterdrottning, för alla sköna blommor på sina ljuvliga alster. Flört 

Hur duktig som helst!!


 

Jag har stämplat med bubbelplast på Kraft-papperet (som är under de mönstrade).










KAOS nummer två vill jag ge till Hanna.

En helt otroligt duktig tjej, som - och förlåt mig Hanna för det här har du antagligen fått höra en massa gånger, men det är bara för att uttrycka min beundran- är endast 13 år- och en kortskapare av rang!

SÅ himla duktig!!


 







KAOS nummer tre vill jag då ge till ännu en supertalang, som heter Maya och bor i Norge.

Ta en titt i hennes blogg, så får ni se själva!


 


Ja, då är det bara att hålla tummarna för att tjejerna vill ta emot mina KAOS-kort. Skrattande









 
 
Maya

Maya

19 oktober 2009 23:36

Åhhhh Tusen tusen takk snille du :)
Noe så utrolig herlig og flott,og til meg?!!
Tusen takk for flotte ord,og for att du vil gi denne flotte KAOSèn til meg,det varmer!!
Hvis du sender meg en mail; mstensha@bbnett.no,så sender jeg adressen min ;)
Igjen,tusen takk!!
Go`klem fra Maya :)

http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

20 oktober 2009 00:13

Ska sova strax men var tvungen att kika in hos dig, vilken fin KAOS du har fått och fina du skickar iväg! =)
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Karin/essmo

Karin/essmo

20 oktober 2009 08:40

Men söta du! Tack snälla för att du tänkte på mig! :-)
Va skönt att vinsten kom fram, jättekul att du gillade sakerna.
Ha det så bra, massa kramar!!

http://essmos.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

20 oktober 2009 23:29

Jag fick det idag och det var roligt att få nåt så trevligt i brevlådan! =)
Mamma fyller 60 på torsdag så jobbar på kort till henne, sen får jag ta itu med att göra KAOS och skicka vidare. =)
Kram och godnatt

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Anneli

Anneli

21 oktober 2009 16:59

GRATTIS till kaos adwaren.. helt underbar är den..

Krammmm Anneli

http://anneliscrapkort.blogspot.com

 
Frogprincess

Frogprincess

21 oktober 2009 20:35

Å jag bara drömmer om att göra lika fina kort...

http://www.metrobloggen.se/frogprincess

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

22 oktober 2009 07:49

Du är så himla underbar och snäll ETT JÄTTESTORT TACK FÖR DEN SUPER FINA KAOS Awarden jag fick av dig jag blev JÄTTEGLAD ska du veta:) Dina ord på baksidan tar jag till mig och bär med mig på ett fint ställe mycket fint av dig. Jag blir jätteglad om du blev glad för den KAOS som du fick av mig, du är mycket väl värd den för den fina vänskap å alla fina ord som du givet mig:)
Du var nyfiken på min "Scrapvägg" i dag läggs den ut på min blogg:) Önskar dig en riktig fin dag massor med kramis från lilla pyssel Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Eva J

Eva J

22 oktober 2009 21:45

Hejsan....
grattis till din kaos award, den är du väl värd. Vilka härliga kaos du har gjort, mottagarna kommer att bli så glada. Kortet till 6 åringen är jätte fint så mycket detaljer och så många motiv, så väl arbetat.
Ha en riktigt skön helg
Kramar Eva

http://www.eviebee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards