annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Fredag kväll.

Av annkan - 16 oktober 2009 23:41



Tänkte att jag skulle visa ett kort innan läggdags.


Ett vanligt grattiskort, så här mellan KAOS- korten. Skrattande 


Detta levererades förra veckan till en rar släkting.


 

Papper från Maja Design. Stämpeln med flickan från Hänglar- och Grattisstämpeln minns jag faktiskt inte var den kommer ifrån. Blomman har jag köpt från House of Inspiration.








Insidan.

 

Stämplar från Skogstokiga (Bakelse-Bus...tror jag den kallas), samt PRIMA.








Baksidan. 

 

Swirl-stämpel från PRIMA.





 
 
Ellis

Ellis

17 oktober 2009 00:20

Jättefint kort, vad söt bakelsebus-stämpeln är! =)
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

17 oktober 2009 12:41

Å vilket jättefint kort och dina KAOS Awards som du gjort är jättesnygga jag gillar dom å vet att mottagarna också kommer att bli jätteglad:) Jag blev SUPER GLAD för dina ord hos mig ska du veta och är glad att du fått hem din KAOS Award och för att du tycker om den. Du är så himla värd din KAOS Award och alla ord som jag skrev du är en riktig god och fin tjej jag gillar dig:) Önskar dig lycka till med allt ditt skapande och ha en toppen helg, kramis i massor från lilla vännen Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Frogprincess

Frogprincess

17 oktober 2009 14:27

Jättefina.

http://www.metrobloggen.se/frogprincess

 
Lena

Lena

17 oktober 2009 19:25

Vilket tjusigt kort!!! Du har fullt upp med kaos-korten förstår jag!! Men så kul...jag är såå glad över den jag fått!! Önskar mest just nu att jag ska ha tid att sätta mig och pyssla med mina kaoskort och få lite ork också...(håller på att bygga upp nya butiken så jag jobbar som en galning VARJE dag nu....) Kreativiteten sprudlar ju inte precis....är så jäkla trött...men ser väldigt mkt emot att få göra dem...
Önskar dig nu en fortsatt trevlig helg...Kram Lena

http://lenascrappar.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

17 oktober 2009 20:42

Hoppas du har en fin lördag! =)
Solen har lyst idag, så äntligen fint väder!
Ha en fin kväll!
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Gurkiss Scrappande

Gurkiss Scrappande

18 oktober 2009 12:07

Hej :)

Kikar in ifrån Frogprincess :)

Jätte fint kort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss

http://gurkiss.com/scrapbooking

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

19 oktober 2009 10:19

DU ÄR SÅ HIMLA GOD TACK SNÄLLA GULLIGA UNDERBARA DU för dina krya på dig kramar jag fick dom och dom hjälper:) Ha en toppen vecka kramis från lilla pyssel Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Lilla pyssel Inger

Lilla pyssel Inger

19 oktober 2009 12:46

Du har helt rätt när det börjar klia i fingrarna och man är pyssel sugen så är man på bättringsvägen:) Å vad roligt att du gillade mitt grattis kort:)kramis från lilla vännen pyssel Inger:)

http://scrappingmedinger.blogg.se

 
Articsisters/Lisbet

Articsisters/Lisbet

19 oktober 2009 15:22

Hej!

Vill bara titta in en stund och se vad du pysslar med. Articsisters är med och sponsar på Scrapptorget så därför trillar jag in på din sida.

Ha en underbar vecka.

http://www.articsisters.logspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards