annkan pysslar på

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av annkan - 14 oktober 2009 18:48

Denna fina KAOS-award fick jag av söta eviebee.


 

Så underbart vackert kort- och ännu finare "live"!






Då gör jag som förra gången- då jag väldigt gärna vill sända en KAOS-award i retur på direkten till nämnda evibee.


Detta kort får hon av mig.


 


Läs mer om KAOS här.







Så var det dags att nominera ytterligare tre kreativa personer.



Detta kort får Lena.


 

Murstämpeln tycker jag passar bra till en som är DT hos Skogstokiga. ;-)











KAOS nr 2, skulle jag vilja ge till en duktig kortmakare, samt flitig kommentars-

skribent inne hos mig- nämligen Ellis.

Det här kortet får hon.









KAOS nr 3, vill jag ge till en synnerligen kreativ och konstnärlig kortmakare/scrappare.

En jente som inspirerar mig massor varje dag. Hon heter Vibeke.

Det här kortet vill jag ge till henne.


 



Hoppas nu bara att dessa damer vill ta emot mina kort.Skrattande


Jag har haft turen att få ytterligare ett KAOS-kort häromdagen. Det innebär ju att jag ska få nominera tre stycken duktiga personer till.

Men- det återkommer jag till. Snart.





Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards