annkan pysslar på

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av annkan - 10 oktober 2009 19:41

God kväll!


För en tid sedan fick jag en KAOS- award av gulliga Anneli.


Så här fin är den. Jag blev SÅ glad och rörd av det underbart vackra kortet.


TACK snälla, Anneli!!Kyss

Titta gärna in i hennes blogg och se så mycket fina alster hon bjuder på!


Det vackra kortet- som är ännu finare i verkligheten.















Begreppet KAOS skapades av Yoli. Kika gärna in även hos henne- och se på allt fint som hon skapar.

För er som undrar- här nedan följer förklaringen av detta som kallas för KAOS.







XXXXXXXXX

KAOS= (Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje).


En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.
 

 Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje

Skaparens eget namn.

Storlek: 10x15 cm

Sedan så ska man ju givetvis fota/scanna awarden och

blogga om den också.

På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något

man kan fysiskt spara och titta på.


I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.

Kanske skriver en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna

länk till dem.



XXXXXXXXX









Jag vill på en gång sända en KAOS-award tillbaks till Anneli- som i mitt tycke gör de mest fantastiska alster!


 









Då är det alltså dags för mig att välja tre stycken som jag vill nominera.

Denna vill jag ge till duktiga Nette.

Titta in hos henne och se vad mycket fint hon gjort och gör!


 

Papper från Maja Design och stämpeln med muren från Skogstokiga.







Nästa person som jag tycker förtjänar en KAOS- nominering är Wildärtan.

En duktig tjej även hon, som är väl värd titten in i hennes blogg.







Den tredje personen som jag valt är Camilla.

Ännu en mycket kreativ tjej, som bjuder på fantastiska alster, samt fenomenala beskrivningar av diverse skapande.

Se själva i hennes blogg!


Hon får detta kort av mig.


 

Camilla- jag skulle behöva din adress då.






Dessa tre (ja, fyra egentligen såklart!) är toppenduktiga pysslare som är väl värda många, fina utmärkelser!




Nu är det så att jag har haft turen att få fler av dessa kort, så jag har faktiskt gjort/håller på att göra ytterligare några.

Mer om detta längre fram.


Önskar just dig en trevlig fortsättning på helgen.


Jo men, just det ja... glömde ju nämna att jag av någon anledning missat att storleken på KAOS-korten skulle vara 10x15 cm- därför hann jag göra tre stycken lite större, (två av dem ser du i detta inlägget), innan jag ändrade.

















Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards