annkan pysslar på

Alla inlägg den 9 september 2009

Av annkan - 9 september 2009 20:55

Här är ett kort som jag gjorde i sommar till en 5-åring.

Han tyckte om att sitta och liksom "bläddra" i kortet, när han fick det. Glad

Kortstommen har jag gjort med hjälp av min Ultimate Pro (TopScore).



Ikväll tänkte jag inte missa Idol... så bäst att jag skyndar mig då.    




  

Framsidan av kortet

Blomman har fått sig en dusch av Minimistern och Perfect Pearls.







  Insidan- uppvikt en gång

Trädde guldband, i form av ett hjärta, genom en bit Punchinella.









  Insidan- helt uppvikt









  Baksidan








Av annkan - 9 september 2009 12:12

Ja, nu blir ju bloggadressen en annan, i och med att Bloggagratis numera heter Bloggplatsen.se.


Därför är min nya bloggadress: annkan.bloggplatsen.se
 


Kommer ni att hitta hit ändå..? Hoppas det! Flört

Se bara till att bokmärka den här nya sidan, så går det ju hur fint som helst. Vill ju inte tappa bort er heller! Rynkar på näsan


Ha en fortsatt bra dag! Skrattande




Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards