annkan pysslar på

Alla inlägg den 3 september 2009

Av annkan - 3 september 2009 23:32

Men käre tid, jag får ju inte glömma att jag vunnit hos House of Inspiration också!

Detta vann jag- genom lottning- i en tipsartävling som de nyligen haft.

Glad blev jag!

Så himla roligt att hämta annat är räkningar i brevlådan!

Och överraskningar är alltid kul. :-)


Nu låter det kanske som om jag inte gör annat än vinner. ;-) Men så är det ju inte. Bara det att dessa två kom ganska tätt på varann.

Jätteroligt!



Av annkan - 3 september 2009 22:28

På tal om Skogstokiga, så har jag ju glömt att visa en trevlig vinst som kom därifrån för några dagar sen.

Jag hade nämligen turen att på bloggen få vinna en valfri stämpel från dem. Tjohoo, vad glad jag blev! För de stämplarna är SÅ fina!!


Det var meningen att jag skulle handlat där förra månaden, men annat kom emellan. (Läs: mycket tråkigare saker att betala).

Så jag fick skjuta på det lite. Därför passade jag på den här gången i stället.


På bilden kan man därför se alla stämplar som kom i brevet. Den vunna är den söta tjejen som fångar snöflingor. Vet inte om det syns sådär jättebra.. Den är överst i alla fall. De andra har jag beställt därifrån. Eller inte alla förresten- gissa om jag blev glad när jag dessutom fick två stämplar till (de två längst ner) av snälla Petra på Skogstokiga!?!! :-D Rena julafton ju!

Av annkan - 3 september 2009 11:35

Idag visar jag ett kort som jag skickade till en vän häromveckan.

Först framsidan med en stämpel från Skogstokiga.

Och så insidan, där jag valt att använda mig av kardborrestängning.

Blomman till höger färglade jag först med ProMarkers och den fick sen en dusch med minimistern och Perfect Pearls.

Något som gjorde att färgen bara rann över. Fast jag tycker att slutresultatet blev okej ändå, så jag valde att bara klippa ut den.


Ett klassiskt resultat av uttrycket Serendipity- när resultatet blir ett annat än det först tänkta. Ung. "en lycklig slump", eller "ödet" om man så vill. Det händer mig då och då när jag pysslar.

Men det behöver ju inte betyda att det är dåligt. Jag gillar faktiskt det uttrycket. Tycker dessutom att själva ordet är vackert.


Ja, sista bilden visar då baksidan. Där den stämplade killen fått en skylt om halsen där det står "100% handgjort scrapkort till dig".

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards