annkan pysslar på

Alla inlägg under augusti 2009

Av annkan - 4 augusti 2009 23:52

Men kolla här då!


Duktiga Kamilla har en jättefräck blogcandy, som man inte vill missa. (Inte jag i alla fall ;-))

Bara hennes egengjorda väska är SÅ fräck, så jag skulle bli glad bara för DEN! :-)


Slutar 6 september.

Spännande ju!



Av annkan - 3 augusti 2009 22:18

Kolla in här- där du kan vinna en söt, liten dator från Acer.

Den skulle man haft! :-D


Tävlingen pågår fram till 8 augusti, kl 23.59





Av annkan - 2 augusti 2009 18:58

Ja, jag jobbar mig vidare framåt i högen av papper, verktyg och annat som finns i min väg. ;-)


Återkommer!


Ps. Under tiden jag gör det, kan väl du- som inte redan gjort det- klicka för min lilla omröstning/enkät här bredvid. *pekar uppåt mot högra hörnet*

Då blir jag jätteglad! Tack! :-)

 

Av annkan - 1 augusti 2009 12:45

Scrapbruket har fått in Martha Stewarts edge-punchar- och firar detta med att lotta ut en sådan. (Vilken man vinner blir en överraskning).


Kika in du också och var med!

Lämna en kommentar här innan midnatt 22 augusti.

Vinnaren meddelas 23 augusti. 

Av annkan - 1 augusti 2009 11:56

Efter lite käk och kaffe, avklarat Melodikryss och startad tvättmaskin så har jag åter placerat mig framför dataskärmen.


Idag ska det ske! Jag SKA röja upp på pysselbordet. Så är det bara.

Satt faktiskt och pysslade- under mer stökiga former- igår kväll. Men nej, nu måste jag organisera lite igen.

 

För det är ju verkligen sånt man måste göra igen- och igen. Man hinner liksom bara "få det fint"- och jobba lite.... så är det stökigt igen.

Fast ni vet, när det blir sådär rörigt när man inte ens hittar själv.?!? Eller framför allt inte riktigt RYMS med pågående projekt. DÅ är det dags för Operation Uppröjning. ;-)


Vill bara visa vilket roligt paket jag fick i veckan! Berättade ju att jag lagt en beställning hos House of Inspiration

En butik jag varmt kan rekommendera! Bra mailkontakt, snabb leverans och jättefina varor!


Nåväl, här är det jag beställde.

Papperen längst upp- de tre första- är från Crate  och de fem papperen nedtill ingår i ett färdigt papperspaket från MME.

Bild 2 visar en närbild på en del av det jag köpt.

Bild 3 visar en bonus med blommor som jag fick. Sånt gör en glad! :-)


Det är alltid lite roligare att städa upp, tycker jag, när man har nya, fina saker att få på plats. ;-)

 


Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Skapa flashcards