annkan pysslar på

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av annkan - 24 augusti 2009 22:42

De här burkarna som innehållit Bodybutter är helt suveräna att ha till förvaring av pappersblommor.


Ja, nu ryms ju inte allihopa- hinner inte alls med att använda burkarna i den takt som blommorna införskaffas. ;-)

 Men jag gillar dem- och så doftar det så gott av jordgubb när jag öppnar locken. 


Kämpar för fullt med att tömma nästa burk... ;-)



Av annkan - 24 augusti 2009 22:03

Kommit hem. Ätit sent. Läst lite post (med betoning på lite).

Telefonpratat med familjemedlemmarna.

Kraschat framför tv'n. Vill så hjärtans gärna pyssla. Men... jag orkar inte.

Tar nya tag i morgon. Tror jag. ;-)


Tänkte jag skulle fortsätta på den inslagna vägen och visa lite fler av mina äldre kort. Då jag ändå håller på liksom.

Det är ju som kul att se vad man gjort. Kommer inte riktigt ihåg det alla gånger. Därför är jag glad för de gångerna då jag faktiskt kommit ihåg att fota eller scanna in det jag gjort. (D v s det händer att jag glömmer det).


Här är ännu ett kort från 2005. Tror minsann att "någon" av er känner igen detta. ;-)




Av annkan - 24 augusti 2009 10:19

..... men mitt huvud känns inte alls så tungt. (Eller jaja, man kan väl snarare kalla det för förmiddag).


Då jag börjar jobba lite senare, så tänkte jag smita in här nu och visa ännu ett av mina äldre kort. Det är insidan på ett kort, men det får väl duga.


Jag tycker om att skriva små dikter/ordspråk och liknande på mina kort. (Kanske märks. ;-)) Och jag försöker ofta- om det går- anpassa dem efter mottagaren av kortet.

Nu är det ju inte jämt som DET går, men alla har vi väl nytta- eller åtminstone glädje inbillar jag mig- av små, kloka ord.


  Minst lika ofta är de där ordspråken relaterade till ålder- då det oftast är grattiskort som jag skickar.


*telefonpaus för lägesrapport från fiskarna*


..... De har det bra och det är väldigt vackert där. Och jag sa ju då förstås "Fota mycket"! Fast det vet jag att de gör. 

 

Nåväl, här kommer kortet.











Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards