annkan pysslar på

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Lördag kväll- och ett gammalt kort

Av annkan - 15 augusti 2009 19:27

Det är lördag kväll- och jag har återigen fastnat framför datorn..

Som sagt; hur gör man för att låta bli? :-o ;-)


Känner att jag har ingen ork till något större projekt. Ändå finns skaparsuget där. När det liksom kliar i fingrarna av kreativitet.

Har en del påbörjade kort att slutföra. Sen har jag faktiskt rätt stor lust att fortsätta med diverse layouter som är påbörjade. Jag brukar gilla att ha ett par olika alster på g samtidigt. Då kan man växla lite under torktider och sådant.


Ska bara visa ett äldre kort jag gjort-och som jag råkade hitta i datorn. Det är från 2007. Stämpeln kommer från Hänglar.


Slutligen vill jag bara framföra ett stort TACK till er som tar er tid att lämna en kommentar inne hos mig. Jag blir SÅ glad och försöker att återgälda besöken så snart jag kan. :-)



 
 
Canan

Canan

15 augusti 2009 21:18

Många fina kort! Diggar det fräcka 16-års kortet.

http://cananpysslar.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

16 augusti 2009 01:01

Jättefint kort! =)
Bion var bra, gillade filmen! Efteråt gick vi och fikade, det var trevligt!
Kram

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Eva J

Eva J

16 augusti 2009 20:17

Jättefina kort du har gjort. Så söt hängla stämpeln är den har jag inte sett tidigare. Härligt med kalas, man brukar ju få i sig en och annan go´bit då.
Ha en skön söndags kväll
Kramar Eva

http://www.eviebee.blogg.se

 
Ellis

Ellis

16 augusti 2009 22:55

Hoppas du har haft en fin söndag, här har det regnat mest hela dagen lång, verkar vara uppehåll nu!
Kram

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
NetteR

NetteR

16 augusti 2009 23:04

Oj vad mycket fint sedan jag tittade in före semstern!!
Har värsta svackan just nu och funderade tom på att sälja bort allt pyssel!!! Måste finna inspirationen igen...

http://netter.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annkan - 13 september 2011 17:56

Alltså- jag är imponerad, på riktigt, över att det finns folk som faktiskt besökt min blogg! Detta trots att jag inte ens varit närvarande ett enda dugg den senaste tiden. Jag har varit så förkyld och hängig- kombinerat med massa jobb, så jag har i...

Av annkan - 20 augusti 2011 17:43

Hej!   Nu blev det ett sånt där hopp i bloggandet igen... Helt oplanerat, men ibland tar andra saker tag i en- som tar tid och energi- och som måste få gå före.   Semestern är nu slut sen en vecka tillbaks- och rutinerna börjar ta form. Jag ä...

Av annkan - 5 augusti 2011 01:00


Jag kommer inte alltid ihåg att visa när jag vunnit eller shoppat saker, innan jag börjar använda dem... Men det här hade jag faktiskt (också) fotat. Vann i en blogcandy hos Mima's Scrapbooking i våras. Och se bara vilken fin vinst det var!    ...

Av annkan - 2 augusti 2011 23:42

Just ja... Måste få visa vad jag shoppade i Norge! Det var så kul att gå in i en pysselbutik i ett annat land. :-)     Först en träkista som jag tänkte altra.....   ..... och inuti den fanns en mindre kista. Kanske inte så mycket att se...

Av annkan - 31 juli 2011 20:41


Hemma igen efter vår minisemester, som bl a innebar en tripp till Norge. Älskar detta vackra land och dess underbara vyer! ♥   Eftersom sommaren och semestern fortskrider, så har jag inte direkt nåt nytt att visa. (Jo, det finns nåt alster...

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards