annkan pysslar på

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av annkan - 14 augusti 2009 23:16

Dagarna går så fort, så fort. Jag hinner inte med ju.

Vädret är sisådär. Lite sol, lite mulet- och så en skvätt regn på det. Och så kommer solen fram igen. Fast- inte ens solen lyckas värma mig särskilt bra. Om jag inte har en varm tröja på mig då jag går ut. Har jag sagt att jag är frusen av mig.. ? ;-)



Idag har det kalasats här hemma.

Här fyller nämligen en mig närstående person år just idag. :-)

 

Tänkte visa bild på tårtorna, men kameran ville inte vara med.

Här visar jag i alla fall kortet som färdigställdes häromnatten. Först utsidan- och så på bild 2 insidan. Längst upp på höger sida, sitter ett plektrum som det står Grow på.

Det är ett pop-up-kort, fast på bilden ser det aningen tillplattat ut- p g a att kortet scannats in.




Jag är pysselsugen, men också trött. Så- kanske en god bok är vad jag borde ägna mig åt nu... Ska tänka på saken en stund. ;-)



Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards