annkan pysslar på

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av annkan - 10 augusti 2009 23:16

Har en massa blommor i en korg- men de fina pappersrosorna (och liknande) har jag i en liten vas.


På bilden under ser du mitt fina hängmappsskåp- och därefter ett litet urval från en av lådorna.

Jag har målat fronten på lådorna i olika blå nyanser, samt dekorerat med några av mina papper. Maken satte träramar runt två av lådorna och så dit med handtag.

Gillar mitt skåp mycket. Det slukar mååånga papper. :-)

Det här fick jag tag i för kanske 1- 1/2 år sen- efter mycket letande och  funderande..och efter att ha provat diverse pappersförvaring innan.


Jag har valt att sortera mina papper efter färg- inte efter tillverkare. Tycker det är så mycket lättare då att snabbt hitta de papperskombinationer man behöver.

Av annkan - 10 augusti 2009 23:01

Nu blir det lite blandat från före/under tiden/efter städning.

Men faktum är att jag inte ändrat så mycket på DET viset.

Det har mest blivit att jag verkligen s t ä d a t- d v s dammtorkat och ställt i ordning. Fast visst, en del förbättringar har jag ju gjort (gör man väl hela tiden). Se t ex mitt inlägg om pärlflossförvaringen.


Först några av mina hyllor i närbild. Har hängt upp en hel del efter väggarna med hjälp av krokar. Detta för att jag lättare ska kunna se vad jag faktiskt har.... OCH komma ihåg att använda det.


Sen en liten ertappad kisse (på besök) som hoppat upp och lagt sig högst upp på mina hyllor. :-D

Han kände sig nog vääldigt tagen på bar gärning- och då han hoppade ner (bild 3) så gjorde han det med en smäll. Det bara flög grejer omkring honom, haha.

Tror nästan inte att han vågar sig dit igen. ;-)

Omröstning

Vem är du som läser denna blogg?
 Tjej under 18
 Kille under 18
 Kvinna över 18
 Man över 18

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Presentation

Scrapptorget

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Tidigare år

Gästbok

RSS

Sök i bloggen

Award från Lena

Award från Eva

Award från Pojjo


Ovido - Quiz & Flashcards